hoe het uit te maken?

Ik denk dat ik het uit wil maken met mijn vriendje, maar hoe moet ik dat doen?
heeft iemand tips?:blush:

naar hem toe gaan en eerlijk vertellen dat je niks meer voor hem voelt?

over sms en msn is meestal zo laf…

jaa vind ik ook.
ik hou nog steeds van hem en vind t moeilijk om t zeggen, maar er zijn te veel dingen gebeurd… of moet ik hem nog een kans geven?

Ligt eraan wat er gebeurd is?

Wij weten toch niet wat er is gebeurd? En of hij dus (volgens ons) de moeite is om een kans te geven? haha

Maar uitmaken sowieso persoonlijk, heb dat lef tenminste.

Zeg dat je hem iets te vertellen hebt, ga naar hem toe en vertel 'm dat je niet meer door kunt gaan.
Het is echt vreselijk om te doen, maar de opluchting als het gebeurd is, is groot.

mee eens.

ik weet niet zo goed wat ik moet doen…
we hebben morgen 10 maanden en hij is vrijdag jarig en ik hou nog van hemm…

ik zou het niet op zn verjaardag doen, ook niet die dag erna. dat vind ik nooit zo netjes. ik zou nog ff wachten en dan het gewoon vertellen, als je het niet uitmaakt en het wel wil, is dat een soort van ‘liegen’ tegenover je vriendje. ik zou het wel facetodace uitmaken ja.

Wat is er dan gebeurd?

vanalles, liegen enzo…

Ga anders een gesprek met hem aan, over alles wat er is gebeurd. Vraag aan hem hoe hij vindt dat jullie nu verder moeten. Zo kunnen jullie eventueel samen beslissen om uit elkaar te gaan.

Dit dus.

Maar dit had jezelf ook kunnen verzinnen… :slightly_smiling_face:

Oo, ja! Duidelijk!

^

lol

fijn dat mensen zo serieus zijn over problemen @ hierboven

Fijn dat mensen ons de problemen duidelijk uitleggen als ze duidelijk antwoord willen (:

tja gewoon praten dan, als je van iemand houd moet dat kunnen. :slightly_smiling_face:
mensen gaan tegenwoordig zo snel uit elkaar als ze het even niet kunnen…

wat heeft het er mee te maken wat er gebeurd is,
en als je je er aan ergert, dan reageer je toch lekker niet?
@ chiquitaaa

@ katariina
jaa vind k ook en ben er nog niet uit.
ik ga zeker nog met hem praten…