Hoe het beste haar stijlen?

heyy,
ik heb hevig krullend haar.
en veel haar.
als ik het stijl is het altijd nog op sommige plekjes krul.
in welke stappen kan ik het beste stijl krijgen?
xxxxxx

echt plukje voor plukje, en je haar als eerst in 2 delen opsplitsen, dan 1 deel vastzetten in bijv. een knot en van het andere deel pak je steeds kleine plukjes, eerst stijl je 2 a 3 x en dan doe je het met zo’n dun kammetje ( dus kam in het haar en dan de stijltang er direct achterna) dan zet je het gestijlde haar met een klemmetje vast aan de andere kant van je hoofd en gaat zo door (: hier wordt mijn haar altijd super stijl van

Oh! en ik doe er altijd van te voren biosilk in van chi, tis wat duurt maar je merkt echt verschil! en het beschermt je haar goed tegen de hitte.

Nee, maar voor niemand is dat echt goed. Maar mijn stijltang kan je niet van temperatuur veranderen. xoxo

Ok! Thanks!

Hoe kan ik dan het beste achterkant van me haar stijlen? Want als ik dan later in de spiegel kijk krult het altijd nog stiekem …

^ ik til het achter op voor zover dat kan, en stijl het omhoog :stuck_out_tongue:

Ik doe als mijn haar nat is altijd een klein beetje schuim in mijn haar en al wat biosilk en laat het daarna gewoon aan de lucht opdrogen. Als het droog is doe ik er nog wat biosilk in en dan verdeel ik mijn haar en stijl het pluk voor pluk door met de borstel door de pluk te gaan en met de stijltang erachter. Als ik alles gehad heb dan spuit ik er nog wat haarlak doorheen.

De achterkant doe ik altijd eerst zelf en daarna laat ik mijn moeder altijd nog even kijken en als het nodig is bijwerken.

Ik doe het altijd in delen, eerst boven kant en dan onderkant. ik moet wel zeggen ik heb nu een chi tang en niet dat ik heel veel haar en krullend haar heb, maar mn vriendin heeft wel dezelfde omschrijving als jou haar. en in vijf minuutjes was t geheel stijl, haha wat een handige tip weer. maar ik denk dat hier wel veel filmpjes over te vinden zijn. en misschien anders ietsje langzamer over bepaalde plukken gaan. xxx