Hoe herken je een fake Minnetonka?

Hoi!

Ik wil al een hele tijd Minnetonka’s (en dan het lage model met de franjes), maar hoe hard ik ook zoek, ik vind ze maar niet. Ik heb het ook in het ik-zoek-topic gevraagd maar ook daar kent niemand Belgische verdelers… Aangezien ik ze toch wel echt wil hebben, heb ik dus besloten om ze via internet te kopen. Nu is mijn vraag dus: waar herken je een echte Minnetonka aan? En zijn er dingen waar ik echt op moet letten (vallen de maten bv. erg groot?), etc.

Als iemand toevallig wél een Belgische verdeler kent, hoor ik dat natuurlijk graag. Het zou erg leuk zijn als ik ze kon passen :grinning:

Ik denk dat je hoe je het went of keert toch wel een risico loopt dat ze of fake zijn, of niet passen of iets dergelijks.
Maar ik zou niet weten hoe je neppe kunt herkennen.

^Ja, dat spreekt voor zich. Maar het zou kunnen dat er een aantal dingen zijn waarmee je toch serieus kunt gaan snoeien in die online aanbiedingen, haha. Net zoals er ook bij Uggs nooit een kaartje aanhangt ofzo (toch? Of zit ik daar weer fout mee?), kleine dingetjes die je toch maar net moet weten.

Het enige kenmerk is eigenlijk de ‘minnetonka’ die op de zool staat. Verder moet het natuurlijk gewoon echt suede zijn.
Maar wat bedoel je met nep?! Nep als in ze worden wel onder het merk minnetonka verkocht alleen komen ze dan uit zo’n extra voorraad van china offff nep als gewone knock-offs?

Ik denk trouwens niet dat er neppe minnetonka’s verkocht worden, want naja zo duur zijn ze niet dus denk niet dat mensen daar de moeite voor doen.

^Als onder de merknaam verkocht, ik ben namelijk bang dat ik anders betaal voor iets dat binnen de maand kapot is :c

wat maakt het uit of ze echt/nep zijn als je het verschil niet kunt zien haha