hoe hem laten merken?

hoi allemaal!
Ik weet dat t natuurlijk een beetje een cliché vraag zal gaan worden, maar toch wil ik vragen op jullie tips hebben:)

Normaal ben ik niet zo moeilijk met het op af stappen van jongens enzo en flirten, maar deze keer wel en ik wil het echt niet verpesten. Ik vind dus een jongen leuk die bij mij op de opleiding zit. Ik ken hem sinds introkamp en ging dat weekend dus heel veel met hem om. Ik had het idee dat het klikte en dat dit wederzijds was, ook wel dat we dat op een flirt manier hadden en niet alleen vriendschappelijk. Maar daarna begon de opleiding en kwam ik niet bij hem in een groep waardoor ik m alleen met hoorcolleges zie en dan alleen in de verte aangezien hij bij zijn vrienden zit en ik dus bij die van mij. Ik spreek m dus eigenlijk ook niet meer, alleen zo af en toe ‘hallo’ als ik m zie. Deze week is er dus een feest en daar komt hij ook heen(feest van opleiding). Een vriendin van mij gaat veel om met een vriend van hem dus kans is groot dat hij daar ook wel bij gaat staan en dat ik op die manier een ‘reden’ heb om met hem te gaan praten… Ik vind het dus heel moeilijk hoe ik dus moet gaan laten merken dat ik m wel zie zitten zonder dat té veel te laten opvallen. Ik kan wel weer met m gaan praten, maar wat moet ik dan zeggen om hem een beetje een soort van idee te geven dat ik met m flirt. Normaal weet ik altijd wat te zeggen bij dit soort dingen en flirten lukt me meestal wel, maar nou weet ik het echt niet. Ook omdat hij zeg maar best wel ‘lief’ is om zo maar te zeggen dus zelf denk ik niet zo snel een flirtbeest zaluithhangen. Daarnaast wil ik het niet verpesten want ik voel me écht aangetrokken tot hem.
bedankt!
xx

Zorg ervoor dat je vriendin vaker met zijn vriend gaat praten, zo kun je ook een beetje contact met hem krijgen. Daarna kun je telefoonnummers uitwisselen ofzoiets dat jullie toch in contact met elkaar blijven.