Hoe hem beter leren kennen.

Ik heb gister een jongen leren kennen tijdens het uitgaan, Ik was samen met een vriendin die ook al een jongen op het oog heeft en dat ook wel aardig wederzijds is, Wij stonden daarbij, kwamen er 2 jongens naar mij toe, en gewoon leuk gepraat enzo en aan het einde van de avond een aantal keer gezoent :flushed:. We hebben elkaars nummer, en als ik hem sms, smst die ook terug en hij sluit elk smsje af met een vraag zodat ik weer terug moet smsen en zo door. Hoe kan ik hem subtiel laten weten dat ik hem leuk vind, en hem beter wil leren kennen….

Gewoon even smsen of ie zin heeft om iets af te spreken?

Dat dus :slightly_smiling_face:

is dat niet te opdringerig? :thinking:

Nee tuurlijk niet :slightly_smiling_face: als hij je ziet zitten zegt hij wel ja hoor!
Maar je zou ook eerst z’n hyves kunnen opzoeken + msn.
En daarna actie ondernemen (a)

neee hij vind je wss toch al wel leuk als ie zoveel smst:D

Hihi, zijn hyves heb ik al wel :drooling_face: :drooling_face:

maar jullie smsen toch al met elkaar? dan vind ik dat je dat best kan vragen hoor. :wink:

Kijk als je uit het niets smst is het misschien opdringerig… of je begint heel “hinterig” over een film ofzo en dan zo van “wil je dan met me mee?”. Ik weet niet, ben er al te lang uit denk ik :stuck_out_tongue:

Ja das wel zo, maar ik ben altijd bang dat ik het verpest ofzo :woman_facepalming:. En ik merk toch wel dat ik hem echt leuk vind!!! :smiling_face_with_three_hearts:

Zou jij het opdringerig vinden als hij vroeg om wat te gaan doen?

neeeee haha, maar ik ben een te onzeker typje :flushed:

Dan vind hij dat vast ook niet :stuck_out_tongue: Je maakt je waarschijnlijk veel te druk over wat hij gaat denken.
Hij heeft iig wel wat interesse anders smste hij niet zo terug. Gewoon vragen, dan weet je het.
Je kan smsen van ‘ga je nog wat doen van de week’ en op 't moment dattie niks te doen heeft kan je vragen oftie met jou wat wil doen.

oké gewoon doen dus =D, ik doe het morgen want hij slaapt al :flushed: