Hoe? Help me aub!

Hallo,

Ik ben een meisje, ik ben al een paar maanden verliefd op een jongen uit mijn klas.
We kijken wel steeds naar elkaar en glimlachen naar elkaar.
Ik wil hem wel zeggen dat ik verliefd op hem ben maar ik durf het niet.
Ik ben echt bang dat hij me afwijst.
En nee, heb zijn mobiel nummer niet anders had ik het denk ik via whatsapp gezegd.

Eventueel via andere social media programma’s? Facebook? proberen contact te leggen.

Gewoon een algemeen berichtje sturen via facebook inderdaad.
Gewoon: Heey, alles goed? Een gesprek beginnen, en zien waar dat beland :slightly_smiling_face:

Waarom kunnen dingen tegenwoordig niet meer face to face?!
Als hij ook naar jou kijkt zal er van zijn kant toch ook wel iets zijn.
Waarom raap je niet gewoon al je moed bij elkaar en ga naar hem toe. En vraag gewoon of hij misschien een keer film wil kijken ofzo. Laat je ook nog eens zien dat je een stoere chick bent.

Daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, in het echt is altijd beter natuurlijk.
Wel eng soms, maar wel duidelijker voor jou en voor hem.

Ik zou niet gelijk op hem af stappen en zeggen dat je hem leuk vind…

Hmmm in real is natuurlijk beter maar als je het echt eng vind:
Waarom vraag je niet een keer of hij zin heeft om met een groepje af te spreken als je het eng vind? als je daar een beetje aan de praat raakt, kun je zijn nummer vragen. Of je vraagt zijn nummer als smoes, van: we wouden afspreken met een groep, geef je nummer ff dan voeg ik je toe ofzo.

Of je vraagt of hij zin heeft om gewoon een keer af te spreken. Als hij echt zeer negatief reageert, plak je er ‘verbaast’ achter: ik bedoelde het als vrienden hoor!

Leuk dat je verliefd ben op een jongen uit je klas.
Maar gevolgen, stel je krijgt een relatie met hem en het gaat uit kan de sfeer in de groep wel anders worden!

Goodluck!

Probeer een leuk gesprekje aan te knopen en probeer vaak met hem te praten. Als hij ook interesse heeft zal je het wel merken.

Succes x

als je problemen hebt mail dan naar sophietenhave@hotmail.nl voor tips