Hoe "heftig" zijn jullie orgasmes

De titel is een beetje vreemd en de vraag zelf misschien ook, maar ik vroeg me dus af hoe heftig jullie meestal klaar komen. Bij mij is het namelijk zo dat mijn oogleden zelfs gaan “trillen” en ik het zelfs in mijn voeten voel. (Niet iedere keer) Hebben jullie dat ook of op een andere manier? :stuck_out_tongue:

Als ik het bij mezelf doe heb ik niet echt een heftig orgasme. Ik kom wel klaar, schok een beetje, maar maak geen geluid en het is zo voorbij.
Als mijn vriend het doet… soms kom ik echt zo belachelijk goed klaar. Soms ben ik daarna een paar minuten echt van de wereld, alsof ik high ben. En soms voel ik mijn lippen en handen niet goed meer door zuurstoftekort haha.

Dus ja wel behoorlijk intens dan.

Dat verschilt zo erg :’) het is maar net hoe erg ik in die ‘zone’ zit haha

ik voel het door mijn hele lichaam, en daarna begin ik te schokken… :upside_down_face:

Soms best rustig, soms met spastische bewegingen en halve stuiptrekkingen :’)
Hangt er vanaf, de een is niet persé minder fijn als de ander

Die van jullie klinken wel heel heftig. Ik heb nog nooit een stuiptrekking gehad of wat dan ook. Ik voel me gewoon extra fijn.

Als mijn vriendje me zeg maar vingert kom ik altijd klaar en tril ik heel heftig.
Als ik het zelf doe dan valt het wel mee.
1x vingerde hij me zo hard dat er echt vocht uit spoot… maar dat was maar 1x

Bij mij verschilt het echt heel erg, het kan zelfs de tweede keer heftiger zijn dan de eerste. Maar denk ook dat het uitmaakt hoe gespannen/ontspannen ik op dat moment ben.

Ik tril meestal en doe mijn hoofd naar achter ( geen idee waarom ) maar het voelt elke keer weer geweldig :blush:

Als ik het zelf doe is het meestal minder ‘schokkerig’ dan wanneer mijn vriendje me laat klaarkomen. Ik denk dat het voor mij uitmaakt hoe opgewonden ik ben.
Als ik het zelfd doe, doe ik het voor gewoon even tussendoor…voor even dat lekkere gevoel. Als ik samen met mn vriendje bezig ben, vind ik het ook fijner als het vaker gebeurt. De keren erna zijn vaak nog iets heftiger.

Bij mij is het heel erg wisselend. Ik heb soms juist dat ik niet tril/schok, maar mijn spieren zich juist heel erg aanspannen. Soms ben ik ook echt helemaal licht in mijn hoofd, dan tintelt alles zelfs. Dat gebeurt meestal als ik meerdere keren klaarklom tijdens de seks (hoeft niet vlak achter elkaar te zijn) Vooral dat voelt echt geweldig, al ben ik vaak ook wel helemaal uitgeput dan, haha.

ik ben nog nooit echt klaargekomen maar als ik masturbeer dan krijg ik t wel enorm warm en dan spannen spieren zich lichtelijk aan. vooral mn voorhoofd is gloeiend heet

Ik kan maar één keer klaarkomen en dan is het altijd best heftig en met veel schokken en naschokken. Soms moet ik huilen als ik klaarkom van seks, gewoon van alle emoties. Ik ben altijd wel even een paar minuten van de wereld, daarom zou ik het ook echt niet meerdere keren kunnen. Ik word er ook heel moe van.

+de rest van mijn lichaam :slightly_smiling_face:

Hahahaha lekker hoor !

Ik meestal als ik mij met mijn mini vibrator mijn clit ermee stimuleer, kom ik heeeerlijk klaar of in de douche onder de waterstraal laat ik het op mijn clit gaan…zoo lekker… nu iets minder wanneer ik het met mijn vinger stimuleer…

Reageer even serieus en gepast, zo’n reactie komt zo fout over in zulke topics.

TS; Verschilt heel erg. Ene keer is het heel heftig, andere keer is het met een schattig zuchtje zoals mijn vriend het noemt wel klaar :’)

Als ik masturbeer niet zo heftig, al kan ik mezelf wel zo’n 5 keer per keer laten komen zeg maar. Maar als mijn vriend bijvoorbeeld doggy doet is het echt waanzinnig heftig. Een keer was het zo intens dat mijn lichaam niet wist hoe het zich moest uiten, dus had ik ineens een hele erge huilbui hahaha :’).
Edit: tijdens de seks laat mijn vriend me ook met gemak 7/8 keer komen oid.