Hoe heet zo'n bed?

Hoihoi,

Ik ben dus aan het zoeken voor een nieuw bed voor in mijn nieuwe kamer die ik aan het opknappen ben dus ik keek bij Show je kamer: en zag een kamer van Amy. Dat vond ik een hele leuke kamer, maar dat terzijde. Ze heeft ook een heel leuk bed en ik vroeg me af waar je zulke bedden kunt kopen? Op de site van ikea staan alleen rare bedden :"D

Leen Bakker heeft ze volgens mij wel

Een bedbank! Ik weet niet waar die bovenste vandaan komt (een vriendin van mij had 'm vroeger ook, maar nooit gevraagd waar hij van was) maar Ikea heeft deze, die er best op lijkt vind ik: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40208475/

Verder kan je bij Leen Bakker en zo kijken, die hebben zulke bedframes ook wel :slightly_smiling_face:

Zoiets heet een slaapbank heb er ook zo een gehad. Mijne kwam van de LeenBakker.

Dat bed is een bedbank en komt van de ikea.
Mijn zusje had dat bed ook en ik had een witte van de ikea. Ook zo’n model.
En idd, leenbakker misschien

Oké dankjulliewel :grinning:

Ik heb dat bed ook heb hem van de ikea

mijn zus heeft die gekocht bij de ikea dacht ik, maar ze heeft net een nieuw bed

Oke dankje, had hem op marktplaats gevonden alleen m’n vader zegt dat er geen plek is :"D Balen dit.

Het heet volgens mij een bedbank. :slightly_smiling_face: Maar dat is hierboven al gezegd haha.

Ik heb volgens mij precies dezelfde van de Ikea

Ik heb precies dezelfde :’)

een sofa :’)

en ik had een witte, van de LeenBakker idd.

Ik heb er ook zo een :’) van de leen bakker idd.