hoe heet zij?

Heey, ik weet niet precies waar ik het in moet plaatsen en of er al zo een topic bestaat, ik kon het in iedergeval niet vinden. als ik het ergens anders moet plaatsen mag er een slotje op (:

okee, weet iemand toevallig hoe zij heet? ik zag deze foto op tumblr & iloveee haar haar.

xoxo,

k weet niett…

geen idee…sorrx

Niet om lullig te doen maar waarom is haar haar zo speciaal? De onderkant is waarschijnlijk nep en de bovenkant is getoupeerd. Niks dat jij niet zou kunnen doen.

I’d kill for her brows though.

D’r haar ziet er nou ook niet echt gezond uit of zo. :’)

Nee sorry, geen idee.

jaa,maar ik vind der haar wel mooi ;dd, iedereen zijn eigen menig togg, (:

True, maar alsjeblieft, niemand neemt je serieus met een “;dd”, “menig” en “togg”.

+100

sorry,maar zo ben ik gewend om te typen…

Leer het jezelf af. Het komt niet heel intelligent over.

is het verboden om zo te typen? ik mag zelf weten hoe typ. of het nou intelligent of niet intelligent overkomt?

Dat was alleen maar de tip van de dag. Wederom maak je niet echt een al te slimme indruk. Maar wie ben ik? Je hoeft niets aan te nemen van me, maar ik wens je succes bij solliciteren alvast!

En als je dood haar wilt wat getoupeerd is met een aantal extentions, is dat zo geregeld hoor!

wauw,meteen bot reageren enzo.
& ik typ/schrijf heel anders op internet dan bij een sollicitatie ?

Waarom?
En om op je foto te reageren, als je nou eens op die tumblr kijkt waar je 'm vandaan hebt gehaald, kan je misschien bij die ‘notes’ kijken wie die foto geplaatst heeft.

Zoveel reacties en je weet hetgeen wat je zocht nog steeds niet. Go girlscene, go girlscene. Maar sorry, ik kan je niet helpen. Ik heb geen idee wie ze is.

Mocht je je haar zo willen knippen/doen, gebruik je dan wel een maskertje?

Waarom mag ze opeens niet meer zo typen of zo? Iedereen heeft wel van dat soort dingen. Ik kan haast wel wedden dat jij ook wel zoiets hebt.

Maar ik heb geen idee wie dat is. Komt me wel bekend voor van een foto van twitter denk ik .

heb al gekeken bij de notes en wie het geplaatst heeft. kwam op een tumblr met allemaal Aziatische meiden…nog niet gevonden ):

Volgens mij is er trouwens een site waar je een foto op kunt plaatsen, waardoor je de bron kunt achterhalen.