hoe heet jouw perfecte rode lippenstift?

Hallo :slightly_smiling_face:

Ik ben al laaaang op zoek naar een rode lippenstift die niet té opvallend is maar wel mooi :slightly_smiling_face: Ik heb een koele ondertoon. Ik heb eens een rode Essence Longasting lippenstift gekocht, het is nr 14 en hij heet Adorable Matt, maar hij is te fel en blijft ook niet zo lang zitten :confused:

Hoe heet jullie rode lippenstift? Hebben jullie aanraders voor mij?
Alvast bedankt!

De 2 in 1 lip pencils van Black Up zijn superfijn! Black Up verkoopt makeup die vooral geschikt is voor mensen met een donkere huidskleur, de producten bevatten daarom veel pigment. Blijft ook nog eens heel lang zitten!
L’oréal by Eva Longoria is ook top!
Allebei matte lippenstiften.
Oh en als je een beetje meer budget hebt, kijk eens naar de lippenstiften van Charlotte Tilbury!

Bedankt voor je reactie! Maar ik heb een heel lichte huidskleur :confused:

Ah oke, misschien een koraalrode kleur? Ik moet zeggen dat het je wel eens zou kunnen verbazen welke kleuren je goed staan! Let eens op de ondertoon van je huid en niet op licht/donker, zo kom je al een heel stuk qua ‘soort’ kleur lippenstift. En als je dan toch een zachtere kleur zoekt, misschien zoiets? http://www.charlottetilbury.com/uk/matte-revolution-amazing-grace.html Gewoon veel uitproberen!

oh dankjewel! :slightly_smiling_face:

Ik ben er ook al heel lang naar opzoek!
Upje

MAC Ruby Woo!

LA Girl Frisky. Super mooi donker (classy) rood. Blijft ook lang vastgemetseld en ik heb altijd spijt als ik hem voor de lol swatch omdat hij onmogelijk weg te vegen is.

Russian red van MAC
hij is net een tintje donkerder dan de normale rood, maar ik hou er echt van!

Nog geen favoriet gevonden :frowning_face: ik heb een neutrale ondertoon, dat wel meer neigt naar warm. Weet iemand een goede lipstick die daarnaast ook niet te droog aanvoelt en lang blijft zitten? Dat is naast kleur natuurlijk ook belangrijk.
En niet te duur, gezien mijn budget :stuck_out_tongue:

Ze bedoelde niet dat je een donkere huidskleur moet hebben maar dat de lipsticks van dat merk veel pigment hebben :slightly_smiling_face: Kan natuurlijk ook voor een lichte huid!

Sleek Russian Roulette missschien? €6,49 dus vrij goedkoop en komt qua feel en lange houdbaarheid echt dicht bij mijn all time favorite Ruby Woo van Mac!

Eerlijk gezegd is het zo dat hoe droger hoe beter de lipstick blijft zitten. Dus als je een zachte creme kleur neemt is die er al snel van af. Liquid lipstick is misschien wat voor je? Wel droog maar voel je haast niet zitten!

Ik had eerst Ruby Woo van MAC maar die vind ik net te fel… Ga hem binnenkort weer proberen met een donkerder lippotlood.

M’n new absolute favourite is Viva Glam 1 van MAC. Redelijk donker, koele ondertoon en qua huidskleur ben ik net een spook. Moet een goede kleur zijn voor jou denk ik ghehe.

Een goedkope rode lipstick die ik echt heel chill vind, is de Longer Lasting lipstick van Hema in de kleur 06! Hij kost echt maar 3.50, maar het is een hele mooie klassieke kleur rood, die ook nog is vet goed blijft zitten! Hij is wel mat, maar ik vind hem helemaal niet droog aanvoelen op je lippen, hij is juist vrij zacht (:

Chanel - pirate

Mijn favoriet is al vaker genoemd: Russian Red van Mac. Mooie, dieprode kleur.

Verder wil ik Brick-o-la nog een keer proberen, is wat subtieler en natuurlijker van kleur; het best te beschrijven als baksteenrood, denk ik. Misschien wat voor jou omdat die ook niet zo fel is

D for Danger van MAC :slightly_smiling_face:

Pleasure Me Red van Maybelline

Ben nu ook echt op zoek naar een perfecte bordeaux rode, denk dat ik ook maar eens naar MAC moet gaan kijken

Zoals al eerder genoemd is russian red van mac. Al vind ik zelf die van essence, nummer 14 ook mooi, maar daar heb je niks aan.
Ik heb er ook een van l’oreal, volgens mij heet die Blake pure red, die vind ik ook mooi.