Hoe heet dit soort sierlijke schrijfkunst?

Dames in ben dringend op zoek naar de naam van dit soort sierlijke schrijfkunst.

Wat denken jullie?

http://i55.tinypic.com/33mrbdj.jpg

Creativiteit?

Ja het is zeker creatief maar dat is niet waar ik op dit moment naar op zoek ben

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Up.

Geen idee, maar ik heb van mijn oom ook zoiets gekregen met mijn naam uit zo’n arabisch land
Echt mooi!

kaligrafie

toen ik in rome was zat er een kunstenaar op straat die dit maakte, maar bij hem heette het gewoon “chinese letters”, dus waarschijnlijk heeft het niet echt een naam. het wordt gemaakt met een soort waterverf, als je dat nog niet wist. is wel echt leuk om te zien trouwens! heb er zelfs nog ergens een filmpje van, als het goed is

hahaha!

http://users.skynet.be/kalligrafie.andreas/img/kalligrafie/werkstukken/alfabet1.jpeg

dit is kaligrafie. Volgens mij is dat iets heel speciaal, ik heb geen idee hoe het heet… Zijn dat trouwens tekeningen gevormd naar letters?

Kalligrafie is de kunst van het schoon schrift, dus alles dat op een speciale manier is geschreven…

ja ok maar dit lijkt me toch eerder tekeningen, niet? ^

ja, er wordt zo een naam opgeschreven of iets anders wat speciaal voor je is, door middel van kleine tekeningen.

Deze heb ik afgelopen zomer in parijs laten maken, maar ik wil het zelf ook kunnen, maar omdat ik de naam ervan niet weet, heb ik geen idee waar ik moet beginnen met het op zoek gaan daarvan.

Ik heb geeen idee! Ik heb wel zoiets v an mijn ouder gekregen uit Barcelona, was speciaal zo gemaakt, bij disney kon je het ook laten doen (daar bij die rolbanden xD) maar heb geen idee hoe het heet!

zo’n tekening heb ik ook ooit gekregen van iemand in mijn naam,
volgens mij heeft het niet echt een specifieke benaming !

UP!!!

Ik heb er ook zo 1 thuis, dat maken ze met van die sponsjes he! :slightly_smiling_face:
(maar hier heb je verder weinig aan :’))

ehm… visletters?

niemand???

ik hoop echt op serieuze reacties

idd een beetje kaligrafie achtig