Hoe heet dit boek?

hallo meiden,

Ik weet niet zo goed in welk topic ik deze vraag moet plaatsen, vandaar dus maar in Lifestyle.

Ik ben op zoek naar de titel van een kinderboek. Het is waarschijnlijk geschreven door Rindert Kromhout. Het boek is volgens mij groen van kaft en heeft verschillende verhalen naar oplopend avi-nummer. het laatste verhaal is een verhaal waarin je mag zoeken naar de verborgen dierennamen.

Ik heb de lijst van boeken van Rindert Kromhout al doorgenomen, en ik heb het idee dat hij daar niet tussen staat.

Het zou heel fijn zijn als iemand weet hoe het boek heet.
Voor 2000 uitgegeven!

overheen gelezen, mijn fout :slightly_smiling_face:

Eens navragen in een boekenhandel?

gedaan, maar ze wisten het niet, vooral omdat we niet zeker zijn dat ie van Rindert Kromhout is!

Ooooh, vooral dat met die dierennamen zegt me wel iets! Ging dat niet over een jongen die een stoel had die 's nachts in een beer veranderde, samen met nog allerlei andere spullen die ook dieren werden? Of bedoel je dat verhaal niet? :stuck_out_tongue:

Ik heb even gezocht, ik heb iets gevonden wat van avi 0 tot avi 5 gaat, maar ik denk niet dat je het bedoelt, maar dit is de link in ieder geval, succes!

JAAAAAAA! Dat bedoelde ik! Weetje hoe die heet? alsjeblieeeeeft hhahahaha! Mn zus en ik renden echt gillend door het huis haha, nostalgieee!

nee, deze bedoelde ik niet! Wel bedankt voor de moeite!

Oooh kutzooi, ik weet de naam echt niet meer. Ik ben hard aan het google´n!

haha, jaa dat heb ik ook echt al heeeeel lang gedaan. Ik hoop echt dat je het vind! (: alvast bedankt in ieder geval!

Pfff, ik kan echt niets vinden… Shit zeg, ik weet precies welke je bedoelt en zelfs mij lukt het niet op Google!

awh ): frustrerend is dat heaa… Ik zit de hele tijd eraan te denken, haha! Wil echt weten hoe die heet! weet je de schrijver nog? Wij dachten Rindert Kromhout, maar het had ook best een andere kunnen zijn!

Succes met vinden :slightly_smiling_face:.

dankjeee!

Dankjewel!

Het lukt me echt niet. Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat het verhaal geen boek was, maar het was een boek met verschillende verhalen er in. Dus ik zoek niet ergens op met de term ´boek´ maar eerder met verhaal, maar dat lukt ook niet.
Ik kan als ik naar het huis van m´n ouders ga wel een keer kijken of we hem nog hebben, maar veel zekerheid geef ik het niet want mijn oude leesboekjes zijn bijna allemaal naar de school van mijn vader. :’) He kak, ik wil echt weten hoe dat verhaal/boek heet en wie het had geschreven. Maar ik ga nu niet meer zoeken, ga zo naar bed haha.

Hmm, jaa dat is wel slim ja! wij zijn nu ook op zolder aan het zoeken… haha!
Slaap lekker dan maar! En bedankt voor de moeite! Ik laat het wel weten als we hem gevonden hebben! X

Is het niet Peppino ofzo?

@Eksterrr ! GEVONDEN ==> WEDDEN DAT IK LEES! wel van Rindert Kromhout!