Hoe heet deze film ?

Hooi allemaal ik heb in 2009 zoiets een film gezien op Nickelodeon ik wil die film nog eem keer zien aangezien op Nickelodeon nu alleen nieuwe series en films komen weten jullie hoe de film heet ik schrijf hier een stukje waar het over gaat en ja ik heb heel internet door zocht maar ik vond niks
Hier een stukje over de film

Er was een meisje 1 die naar een weeshuis werd gebracht door haar vader omdat haar vader in het leger werkt de meisje1 heeft zelf geen moeder meer in de weeshuis kreeg ze vriendinnen behalve een meisje 2 die meisje 1 haatte voor geen rede meisje 1 vertelde elke avond een verhaal over een blauwe prins die een blauwe prinses redde. Meisje 1 werd jarig en kreeg te horen van de eigenaar van de weeshuis dat haar vader gestorven is sindsdien werd meisje 1 als slaafje behandel door de eigenaar,er was ook een bruine meisje3 waarvan ook haar ouders overleden waren die meisje 3werd ook niet goed behandeld,ze moesten beide in een koude zolder slapen maar tegenover de weeshuis was er een man die daar woonde met een aapje en een oudere man met zijn zoon die gewond was, op een dag toen meisje 1 en meisje 3 in dezelfde kamer werden was hun kamer in een paleis veranderd het leek wel of dean met het aapje dat had gedaan de eigenaar van het weeshuis kwam nar de kamer en werd boos en sloot hun op en belde de politie dat ze die spullen gestolen had later kwam de politie en meisje 1 en meisje 3 probeerde te vluchten meisje 3 hadden een plan ze hadden een lange plak en deden die plank tussen hun kamer raam en die van de man met het aapje meisje 1 ging eerst over de plank en op die moment kwam de politie binnen de meisje viel bijna van de plank en klom er weer op en ging naar het huis van de man en het aapje ze ging zich verstoppen in het huis en zag de gewonde man die ook bij het man met het aapje woonde meisje 1 dacht dat het haar vader was de gewonde man keek om en zei wie ben jij ik heb geen kinderen ik ga nu naar het eind stukje meisje 1 en meisje 3 werden aan het einde meegenomen door de gewonde man die genezen was en de eigwnaar van de weeshuis ging op straat werken en de andere weeskinderen weet ik niet meer wat ee met hun gebeurd was weten jullie hoe de film heet ?

A Little Princess! Zo’n mooie film, ik was er als kind echt helemaal weg van, haha.

Kun je hier vragen

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/ik-zoek-een-film…-198517.0.html