Hoe heet deze broek en waar verkrijgbaar?

Laatst zag ik een meisje lopen met een ontzettende mooie broek van indian rose.
Hij was licht van kleur en had lage zakken met roze stiksels.
Ik heb eens rond gekeken op internet en vond wel de morano, maar niet in een lichte kleur. Verder geen broek die er op lijkt.

Weet iemand misschien hoe deze broek het en waar die verkrijgbaar is?
En anders misschien waar de morano verkrijgbaar is?

is het een skinny?

misschien is dit hem wel Klik

Hmm… lastig want indian rose heeft in een seizoenscollectie vaak dezelfde wassingen en stiksels in verschillende modellen zitten. Ze hebben ook vaak lage zaken.

Maar aan de andere kant :slightly_smiling_face: als het je om de kleur gaat en details, kun je gewoon even kijken bij een winkel waar ze indian rose verkopen, er zijn vast meer modellen in dezelfde stijl.

Tsja, ik wil voordat ik naar een winkel ga eerst weten welke broek het precies is, dan kan ik wat gerichter zoeken.
Het gaat om een skinny jeans. Ik dacht ook met zo’n grote rode knoop. En een echte lichte wassing.

Weet niemand het precies?

Dan een andere vraag!
Wat zijn een beetje de bekende, grotere ketens waar ze indian rose verkopen?
Ja, ik weet veel, maar dat dan weer net niet.

The factory :]

Nog meer winkels?

Wo_ man @ work

Oke! En nog meer?

Misschien kan je die wat donkere broek wel nemen, want hij wordt ook vaak lichter in de was. Ik had bijvoorbeeld een mooie dieproze broek, maar die is nu hartstikke lichtroze! Maar ik weet natuurlijk niet zeker of dit ook zo is met jouw toekomstige broek, als je twijfelt zou ik het niet doen, maar je kan het proberen.