Hoe heel snel dingen in je hoofd stampen?!

Groot probleem!
Morgen wiskunde pw moet ik X aantal formules in mijn kop stampen, en Frans woordjes SO, en overmorgen geschiedenis Pw. En ik heb nog NIKS geleerd. Help, Help, Help!

Voor de volgende keer eerder beginnen, he.
Tja ik zou beginnen om je computer uit te zetten en nu beginnen met leren.
Gaan slapen, vroeg opstaan en weer gaan zitten blokken?

Goed idee eerder beginnen. Maar daar heb ik nu niet zoveel aan.

Heb je een grafische rekenmachine? Dan zou ik die formules daar in zetten :wink:. En Frans woordjes kan je leren met het programma teach. Even google, en je vind het :slightly_smiling_face:. Uhh geschiedenis, een film kijken wat over het onderwerp gaat dat je moet leren?!

niet hier op girlscene zitten maar gaan leren?

En dan bedenkt ze zich ff om kwart over tien :stuck_out_tongue: Nie echt handig, maar ik zou t nu ff 1x helemaal aandachtig doorlezen en dan gewoon gaan slapen, wekkertje zetten en morgen afmaken :slightly_smiling_face:

Ja, ik kreeg ineens beetje gevoel van: ‘Moet ik niet wat doen voor school?’ en toen zag ik het in mijn agenda en kreeg een beroerte.

Wrts.nl voor je Franse woordjes!

Heb ff deal met mezelf gemaakt. Ik mag morgen slapen tot 7 uur, en dan leer ik nu door tot 11 uur. En dan haal ik misschien wel een 5,5.

Ik heb morgen ook een SO frans maar ik ben al op zondag begonnen , omdat ik veel moeite heb met frans! (moet je ook doen :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Tsjaa, dat wordt een vette onvoldoende, je had met dit toch echt eerder moeten beginnen en niet op Girlscene moeten zitten.

Vandaag zelf een toets verkloot door niet te studeren, kan 't dus niet aanraden.

als ik jou was zou ik woordjes frans gaan leren…denk dat je daar meeste kansh ebt om te slagen… en wiskunde formules in je grafische rekenmachine zetten, wiskunde kan je eigelijk niet eens leren je moet daarvoor altijd gewoon je huiswerk maken en vragen als je iets niet begrijpt dus met wi. ben je zowiezo te laat denk ik

Nou, ik zou formules in grafische rekenmachine zetten, ik weet niet of je die hebt… of anders spiekbrieje voor de formules of op je hand schrijven ofzo
En frans woordjes, ik weet niet hoeveel het er zijn…
Maar iig meteen beginnen met leren… en morgenvroeg half 7 opstaan ofzo dat je nog een uurtje kan leren…
En morgen gewoon na school gs gaan leren
SUCCES ermee
xx

er is zo;n site,. wltrs.nl ofzo, kweetnietmeer precies, maar dan kan je heel makkelijk woordje leren, moet je wel eerst invullen enzo, maar ik gebruikte dat vroeger toen ik nog frans en duits had en ook engels woordjes enzo moest leren,
was wel handige site.