Hoe heb jij je vriendje ontmoet?

Ik ben wel benieuwd naar jullie ‘‘love story’s’’.

Zelf heb ik niet veel te vertellen hihi.

Kan niet wachten tot hier leuke, lieve en romantische verhaaltjes staan. (:
Zelf heb ik nog geen vriendje (gehad), dus kan ik ook niks posten. (;

Ik ben ook zo benieuwd, nog even wachten :slightly_smiling_face:

Nog niet.

En volgens mij was hier al een topic over… maar ik kan hem niet vinden (:

Tijdens het uitgaan, helaas was het geen liefde op het eerste gezicht.
Hij vond mijn vriendin leuk, en had er die avond mee gezoend, en ik vond zijn vriend leuk. we waren zelfs van plan om nog dubbel te daten, maar dan niet als elkaar date hahaha. Maar zijn vriend die ik dus leuk vond, toonde totaal geen interesse, ookal vond hij mij wel heel leuk. terwijl mijn vriend toen juist interesse toonde, op een vriendschappelijke manier. Maar door de dagenlange gesprekken over van alles en nog wat, en door het feit dat we super veel gemeen hebben, sloeg van zelf de vonk over. Nu een half jaar mijn lieve lieve vriendje :laughing:

Na carnaval :grinning:

Ik heb nu geen relatie, maar ik heb mijn eerste vriendje via een vriendin ontmoet, de tweede op vakantie en de derde op school.

Via een hele goede vriendin van me :grinning: ze voegde me toe op skype en raakte aan de praat en we gingen dus telkens met elkaar praten en op een gegeven moment raakte we verliefd …
en toen ging ik hem ontmoeten bij die vriendin en toen wist ik het zeker :flushed:
en nu hebben we al bijna 2 maand met elkaar :hugs:

We hadden samen Frans in de 4e en 5e. In de 5e hadden we superveel tussenuren samen, en zijn we echt goed bevriend geraakt. Wat ik niet wist is dat hij me toen leuk vond, en toen kreeg ik een soort van iets met z’n beste vriend, rond carnaval. xD Dat was na een maand over, en hij vond me toen ook niet echt meer leuk geloof ik (who can blame him?). En toen bleef ik zitten, en in de herfstvakantie gingen we heel veel tegen elkaar praten op msn, en toen begon ik hem leuk te vinden, en hij mij ook! We zijn zelfs samen naar de bios geweest, maar dat was geen date want we wisten niet van elkaar dat we elkaar leuk vonden (stom, het was overduidelijk!). Met Nieuwjaar in de stad pakten we elkaars hand vast terwijl we naast elkaar stonden en sindsdien zijn we samen, sinds carnaval ‘officieel’. :slightly_smiling_face:

Helemaal geen boeiend verhaal voor anderen, maar ik vind het geweldig, haha.

Hihi, we kennen elkaar van scouting, echt al zes jaar ofzo.
Nu kwamen we vorig jaar voor het eerst in dezelfde groep. Op een weekend weg met scouting kletsten we de hele nacht, totdat ik om zes uur 's ochtends toch maar ging slapen, maar hem opeens wel een interessante jongen vond, al was ik nog niet echt verliefd.

Een paar maanden later gingen we weer weg met scouting, en weer zaten we tot diep in de nacht samen bij het kampvuur. Ook overdag deden we echt alles samen en we begonnen elkaar steeds leuker te vinden. Inmiddels begon de rest van de groep al een beetje te speculeren over dat wij wel een leuk koppel zouden zijn, maar zelf ontkenden we alles.

Na nog een heleboel knulllig geflirt, samen hout sprokkelen, onduidelijke hints naar elkaar en zelfs een weddenschap van de leiding over wanneer we nou iets zouden krijgen, kregen we uiteindelijk iets op zomerkamp, toen hij eindelijk een beetje actie durfde te ondernemen:)

Dit topic bestaal al geloof ik.
Gevonden;
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/waar-heb-je-je-vriendje-ontmoet-99239.0.html

zoekfunctie