hoe heb jij je lover ontmoet?

ik dacht misschien wel leuk, weet niet of hij al bestaat?

bij ons in de stad was het braderie/kermes en daar ging ik met mijn vriendin en nichtje naar toe. maar omdat mijn vriendin nog niet zo lang uit mocht verzonnen we om te vertellen tegen onze ouders dat we bij elkaar gingen slapen, maar ondertussen had ik nog een sleutel van een leegstaand huis in de buurt van de braderie/kermes. hier deed ik een paar jaar geleden oppassen maar die mensen waren verhuist en ik had nog een sleutel ^^

we hadden een super avond en mijn nichtje had al weer een jongen aan de haak geslagen en mijn vriendin had haar vriend mee genomen. Wanneer het 4 uur s’nachts/'s ochtends was kwam ik de collega van mijn ex tegen. Ik had een vreselijke hekel aan mijn ex omdat hij mij sinds het uit was maar bleef stalken. Dit was mijn ideale kans om mijn ex eens goed terug te pakken en hem duidelijk te maken dat het echt niks meer werd tussen ons. Dus vroeg ik of deze leuke collega bleef slapen. en jaa hoor hij ging zo mee!

met zijn 6e hebben we op de kei harde koude laminatenvloer geslapen op een paar tapijtjes. we hadden maar 2 dekentjes en waren pas 5 uur in het huis aangekomen. 7 uur was iedereen weer wakken er kwamen we tot de ontdekking dat we gewoon nog konden douchen en bakken, wat een super dag was dat!

zonder dat het de bedoeling was ben ik verliefd geworden. en zijn nu nog steeds samen! zulke momenten vergeet je niet meer!

we waren beste vrienden toen een tijdje later de vonk oversloeg :slightly_smiling_face:

Via een spelletje.

Er zijn al een aantal dergelijke topics, gebruik even de zoekfunctie.