hoe heb jij je crush/vriendje ontmoet?

aangezien ik mijn crush 10 jaar geleden in groep 2 heb ontmoet wil ik vragen hoe jullie je crush/vriendje hebt ontmoet

carnaval haha

Van school/hockey, van een hockeyfeest of tijdens Italië-reis. Ligt eraan wat je bedoelt met ontmoeten :slightly_smiling_face:

Niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

zeg maar voor het eerst gezien en toen dat je vrienden werd

tijdens het schaatsen

op school haha (":

Internet.

Nou, mijn beste vriend stelde aan mij voor om een jongen toe te voegen op fb die vroeger bij hem op de basisschool zat. Heb ik ook gedaan en wij zijn een paar keer op date geweest maar is uiteindelijk niks geworden. Hij heeft weer aan zijn beste vriend gezegt dat hij mij moest toevoegen, en ja… Zo heb ik mijn huidige vriend leren kennen. lol

koninginnen nacht.

In de kerk haha.

Op school met de kerstmarkt.
We zaten langs elkaar. Ik moest chocomel verkopen en hij met zijn groep wafels.

op school. Zaten in dezelfde klas… 3 jaar lang, pas dit jaar zijn we écht met elkaar gaan praten en doen.
8 maanden lang gekloot.
Nu is het over en school is voorbij, ik zie hem nooit meer. Ik kan wel janken.

een housewarming party.

Hij stond te roken dus ik liep naar hem toe, pakte zijn sigaret af en dauwde hem in een bierglas. & zo raakten we aan de praat! haha

Mijn crush? Met uitgaan. Hij had een t-shirt aan waarop een beetje vaag een hand stond en in spiegelschrift ‘Talk to the hand’. Dus ik had meteen een geniale openingshandeling :slightly_smiling_face: Vandaar een van zijn vele bijnamen: ‘Talk to the hand’.

? Huh.

hahaha serieuss ;p

Jaa haha en al een maand gelukkig samen ondertussen! : p

Had een actie van mij kunnen zijn =P.

Ik ken mijn crush via de AH, we zijn al sinds ik daar werk collega’s.