Hoe heb je aan je moeder verteld dat je een vriendje hebt?

Hoe heb jij tegen je moeder verteld dat je - voor de 1e x - een vriendje hebt?

in begin hield stil later pas kwam eruit dat die vriend is
ik nam hem lekker mee naar huis
leeftijd was groot ik ben 18 en me vriend 26 groot schok

Ik zei aan tafel dat ik een vriendje had.

en hoe reageerde ze?

Niet. Mijn ouders hebben heus wel door dat ik een vriendje heb als hij vaak bij mij komt en ik vaak naar hem ga (:

ze vroegen het zelf ;p

Ik dacht ze komen er vanzelf wel achter. Maar na 4 maanden hadden we pas wat, en tot die tijd had ik altijd gezegt dat we gewoon goede vrienden waren. Ik kwam er wel heel erg vaak en hij ook bij mij. En toen kwamen we een keer naar beneden en toen zei mijn moeder:’ Jullie hebben wat hè?’ Dus zo kwam het.
En ze had het al zien aan komen, want ze heeft nooit geloofd dat we alleen vrienden waren, maar mijn vader was verbaast. Maar vond het niet erg.

oke, een vraagje, hoe zouden jullie verteld hebben dat je vriendje 16 is, 2 jaar ouder dus, en verweg woont, en hebt leren kennen via internet? (:

want, miss. gebeurd dat. en het is dan dus me 1e. :flushed:

Ik nam hem gewoon mee naar huis. (:

niet. m’n ouders hebben het altijd wel door,
dan ben ik bijvoorbeeld heel veel en laat weg en zeg ik niet waar ik heenga enzo
of ik doe er beetje vaag over.
ja, dikke puber-acties, maar m’n ouders starten dan direct altijd een kruisverhoor
waar ik geen zin in heb -.-

Ik had net verkering en mijn ouders merkten dat ik de laatste tijd wel héél erg vrolijk was, en mijn vader zei toen tijdens het eten, als je aan ons vertelt hoe het met de liefde zit, krijg je van mij 20 euro.
Dus ik zeg, kom maar op dan met die 20 euro :stuck_out_tongue:

Ze dachten dat ik al verkering had voor het echt zo was haha. Ik vertel het gewoon als ik iemand leuk vind. :stuck_out_tongue:
En toen het officieel was kwam ik thuis en toen zei ik het megablij haha.

Mama, papa, ik heb iemand leren kennen via internet. Hij is 16 en ik vind 'm echt heel erg leuk.

:face_with_raised_eyebrow:

up (:

mijn ouders zouden helemaal flippen, haha

Bij mij kijken ze denk ik een beetje vreemd omdat ik 19 ben. :stuck_out_tongue:
Maar mijn ouders zeggen altijd: Als jij er maar gelukkig mee bent is het goed, het is jouw keuze.

Maar ik weet natuurlijk niet hoe het bij de TS is.

same here

weet ik zelf ook niet, aangezien ik nognooit een vriendje heb gehad.

Ik heb nog geen relatie gehad die het zolang uithield totdat ik het tijd vond het men ouders te vertellen… Dus ik heb geeen idee

[i] ‘hee mam, ik heb met iemand’
en dan zegt me moeder altijd : oke leuk,

haha. [/i]