Hoe haar beschermen voor het stylen?

Ik steil mijn haar 3 x per week en natuurlijk is het niet zo goed voor mijn haar maar als ik wil dat het goed ligt moet ik wel.
Nu gebruik ik 1 product voor het steilen, maar ik weet niet of dat wel het juiste is.
Kan er iemand mij producten aanraden die je haar echt er tegen beschermen?

heat protection van hema

Ik heb geen idee, want ik stijl mijn haar nooit.
Een upje dan maar, hoewel het niet heel erg nodig is. :wink:

Moet je even een keertje naar de Etos gaan en vragen welke ze allemaal hebben. Er zijn er zo veel! Ik zou wel van een beetje kwaliteit pakken dus Elvive of zo!

http://www.loreal-paris.nl/img/l10n/products/305x262/Sty8_1.jpg

Ik stijl mn haar elke dag, al een jaar lang.
Ik smeer nooit wat in en het is nog supergezond alleen heb ik sneller last van gespleten puntjes. (:

Care & Repair pompje van Andrelon

die van CRAZYBLONDE, die heb ik ook, alleen dan in spray :stuck_out_tongue:

Die l’oreal die hierboven staat is inderdaad erg goed.
maar je kan ook die pompjes van Andrelon gebruiken.
hoe dan ook, als je er maar WAT indoet.
liefst beetje teveel dan te weinig,
je stijltang gaat dan wel sudderen en ruiken maar dat is gewoon doordat dat spul verwarmt word.

Ik styl mijn haar elke dag. En ik gebruik voordat ik het ga stylen serum van TOM.

Deze gebruik ik ook, en hij is superfijn!
Wel duur, maar hij werkt wel heel goed.
Je haar wordt er ook heel zacht van en gaat glanzen (:
Maar ik weet toch niet of ik hem nog een keer ga kopen, ik denk dat ik volgende keer liever een spray neem, dat vind ik toch fijner dan een creme.

Dat en ik doe een aantal keer per week zn serum capsule in mn haar van henna plus hairwonder.

die van CRAZYBLONDE : is echt supergoed, maakt je haar ook heel zacht :grin:
AANRADER!

CHI silk infusion
kost wat, maar is heel goed voor je haar, maakt het zacht en glanzend.

Straightening Potion®

van John Frieda werkt heel goed.

Ik gebruik eentje van Gliss Kur die werkt wel goed. Het ruikt lekker en er zitten mini glittertjes is die je haar laten glanzen (niet dat je echt de glitters ziet hoor) wel moet je even je handen wassen als je het hebt gebruikt anders zitten ze echt onder de glitters :stuck_out_tongue:

Hittebeschermend serum. Ik gebruik bv die hot straight die Crazyblonde al liet zien.

Weet iemand of je die hot straight ook op droog haar kan gebruiken? Er staat dat je hem op nat of handdoekdroog haar moet doen en dan eerst föhnen en dan stijlen, maar ik stijl mijn haar meestal gewoon 's ochtends en dan was ik het niet ofzo…

ik weet niet, maar ik zou je haar toch een beetje nat maken…?

Daar heb ik geen tijd voor, ik heb heel dik haar dat langzaam droogt en ik wil niet 's ochtends iedereen wakker maken met de föhn.