hoe haal je je ouders over om toch naar de camping te gaan?

ik wil zo graag naar een camping in limburg want al m`n vriendinnen zitten op die camping! maar m`n ouders weten niet zeker of ze willen gaan! en als ik vraag of we gaan worden ze alleen maar boos!

graag tips om m`n ouders over te halen !:’)

ze met rust laten en lief doen.

Ja maar dan word er dus nooit een beslissing genomen!

Nog meer tips? :wink:

Kan je niet alleen naar je vriendinnen toe?

m`n vriendinnen zijn er al! ik mag wel bij hun families logeren, maar m`n ouder moeten er dus WEER over na denken!

gewoon niet te veel zeuren en je voorbeeldig gedragen. vraag het dan na een dag of twee nog een keer. hoe erger je zeurt hoe minder ze geneigd zullen zijn toe te geven.

niet zeiken. Misschien houden je ouders wel helemaal niet van kamperen. En als jij zo nodig naar die camping wilt betaal je dat maar lekker zelf en ga je ook zelf.

Je mag blij zijn dat je op vakantie kan. Waarschijnlijk zit jij dan toch heel de dag bij je vriendinnen en zitten je ouders zich te vervelen in hun tentje. Oke, dat is leuk voor jou maar daar zitten jou ouders vast niet op te wachten.

eigk vind ik dat wel een heel goed punt.

Het lijkt mij juist leuker zonder ouders, met vriendinnen

alle voordelen op een rijtje zetten! :slightly_smiling_face: En ook laten zien dat je ouders het er idd ook naar hen zin kunnen hebben! :slightly_smiling_face: