Hoe groot zou de kans zijn dat je forever alone blijft/bent?

Ik denk dat heel veel meisjes wel eens denken dat ze forever alone zullen zijn… Maar ik vroeg me af hoe groot de kans is dat je forever alone zou blijven (zeg maar 1/10 ofzoiets)

Als je zo blijft denken en je niet openstelt meer voor anderen, ‘want je blijft toch wel forever alone.’ 100% zeker dat je dat ook blijft.

Doe je juist het omgekeerde, ben ik ervan overtuigd dat er voor iedereen iemand is op deze wereld.

is er dan zo een kans? Volgens mij wel een hele kleine dan :wink:

De laatste tijd zie ik meer liefdes fout lopen dan goed dus ik denk dat de kans best groot is.

Je kiest dit zelf. Wat ik wel heb is dat jongens voor mij al een soort van maturiteit moeten hebben voordat ik interesse in hun kan krijgen op een romantische manier. En aangezien dat je dat niet zo snel tegenkomt rond een bepaalde leeftijd ben ik van mijn 14 tot mijn 18 maar met 1 jongen geweest ( maar een half jaar. ) en hierdoor dachten redelijk veel van mijn vriendinnen dat ik een te hoog eisenpakket had. Haha.

Dat ligt ook aan je eigen instelling denk ik, en je leeftijd.

eigenijk gewoon van hoeveel % blijft single?
nou voelt het echt alsof ik forever alone ben maar ik denk niet dat ik dat altijd blijf ! ofja hoop ik haha

Terwijl iedereen op school een vriendje kreeg, bleef ik altijd over. Toen dacht ik wel heel vaak: Oké, ik blijf forever alone.
Maar toen ik naar het mbo ging, ontmoette ik iemand waar het mee klikte. Eenmaal 17 geworden, kreeg ik iets met hem, alleen was dat nooit zeker. Helaas eindigde het snel. Je weet maar nooit.

hahah, dit.

maar wat is het omgekeerde?

Dat je open staat voor wat er op je pad komt wat liefde betreft. Als je er vanuit gaat dat je forever alone blijft, straal je dit ook uit en heb je een gesloten houding. Hier komt geen jongen op af. Als jij een houding hebt van: oke ik zie wel wat er op mijn pad komt, ik sta open voor nieuwe dingen/relaties/jongens etc. dan straal je dat ook uit.
Non-verbale communicatie is hierbij het belangrijkst, je lichaamstaal dus.

Waarom zou je denken dat je forever alone blijft? Op ieder potje past een deksel. Al ben je 25 of 30, dan nog kun je een relatie krijgen. Dat klinkt misschien oud, maar dan is er nog niks aan de hand. Mijn vriend was ook 32 toen we een relatie kregen.

Sowieso geldt dat voor alle meiden in dit topic die denken forever alone te blijven. Waar baseer je dat op? Is dat je eigen gevoel? Je eigen onzekerheid? Ga er maar gewoon vanuit dat je niet forever alone blijft! Sta open voor liefde en zie wat er op je pad komt. Ga niet wanhopig op zoek want dan zal het ook niet lukken. Ik vind het best wel erg om te zien dat zoveel meiden denken dat ze nooit een vriend zullen krijgen. Jullie zijn stuk voor stuk mooie en leuke meiden die allemaal een leuke vriend gaan krijgen, dat weet ik zeker! Niet zo onzeker zijn of wat dan ook, dat is helemaal niet nodig.

98%, als je zo blijft denken. Als je ervoor openstaat en niet alleen maar denkt oh ik blijf forever alone, komt er sowieso wel een keer iemand op je pad.

Ik ben nu 16, en heb zelf nog nooit een relatie gehad en nog nooit gezoend enzo. Nu, heb ik soms wel als ik me echt heel rot voel dat ik denk dat ik forever alone ben, maar waarschijnlijk niet. Vaak, en dat vind ik heel rot, zijn de mensen die alleen blijven zwaar gehandicapt of mentaal helemaal van het padje. Hierdoor vinden andere hen vaak niet geschikt oid, terwijl deze mensen bijna altijd niks aan hun lichamelijke of geestelijke toestand kunnen doen.

Zelf denk ik als je open bent en blijft, wat ik de laatste tijd steeds meer doe, je van zelf wel een relatie krijgt. Nu ik zelf opener ben zie ik ook dat mensen om mij heen opener naar mij zijn, en heb ik af en toe flirts (maar dan zonder zoenen helaas :wink: ). Gewoon gezellig kletsen. Ook ben ik er kort geleden voor uit gekomen dat ik bi ben en hierdoor heb ik ook met meiden leuk contact enzo, nu zeg ik niet dat je bi moet worden na tuurlijk. Ik bedoel meer stel je open voor dingen en wees zelf ook open over je zelf, dan gaat het van zelf :slightly_smiling_face: .

Met die instelling wel

Voor iedereen loopt er op de wereld een ware rond, maar dan moet je er wel de moeite voor doen om hem te vinden

Klein. Heel klein.

Ook al moet ik toegeven dat ik ook altijd zo denk over mezelf, kan ik het niet voorstellen dat het bij andere mensen ook zo zou zijn, en rationeel gezien weet ik ook best wel dat het bij mij ook niet zo is.