Hoe groot worden mijn borsten?

Hallo,
Ik ben een meisje van 13 jaar met cupmaat A, ik ben iemand die liever geen borsten wil, gewoon door struggels. Mijn moeder heeft D maar de rest van de vrouwen in mijn familie hebben zeg maar maximaal B. Ik ben ook al 1 1/2 jaar ongesteld. Ik ben benieuwd welke genen meer overbrengen en hoe groot mijn borsten ongeveer worden. Mijn moeder had op mijn leeftijd al wel grotere…
Alvast bedankt!

dat weten wij niet.

Ze groeien nog 3,45 cm in de breedte en nog 15.59 cm in de diepte.
Vanaf dat je 32 jaar, 5 weken, 3 dagen, 11 uur en 5 minuten oud bent beginnen ze te zakken. De zwaartekracht werkt met 0.05 cm per dag.

Hebben we hier te maken met een expert of n grappenmaker? :slightly_smiling_face:

^ sowieso is dat een expert!

:slightly_smiling_face:

Misschien herkent iemand het in zichzelf? Verhalen zijn voor mij namelijk altijd welkom en als ik daar nog wat uit opsteek is het helemaal top!

Je wil verhalen over onze borsten???

Zelfde soort ervaringen, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel eigenlijk… :slightly_smiling_face:

de ene heeft cup A tot zn 17e en krijgt daarna toch ineens een C, de ander heeft vanaf zn 14e een D en weer een ander krijgt nooit groter dan een A… Dat verschilt heel erg per persoon… en met je zwangerschap worden ze ook nog groter… en als je weer ouder bent gaan ze vanzelf hangen… dus je borsten veranderen je hele leven!

Thanks , ga daar even kijken!

Mag in het algemene topic. Slotje

dat word maar afwachten dan, ben benieuwd! :slightly_smiling_face: bedankt voor deze informatie.