Hoe grof zijn jouw ouders?

Hoi!

Ik vroeg me nou eens af: hoe grof zijn jullie ouders eigenlijk? En dan heb ik het meer over de seksueel getinte opmerkingen.
Ik zal het even toelichten: mijn vader maakt soms van die domme seksueel getinte grappen, gewoon waar alleen mijn moeder, zus en ik bij zitten. Dan zeg ik gewoon: ‘Nou pap, doe eens normaal.’ Met vriendinnen vind ik het niet erg, maar sommige dingen hoef ik dus echt niet te horen van m’n vader!
Maar nu was ik dus laatst bij een vriendin, en haar ouders zaten echt vunzige grappen te maken waar wij bij zaten… Ik had er geen problemen mee oid, maar ze vond het helemaal niet erg. Hoeft natuurlijk ook niet, maar daarom vroeg ik af hoe grof jullie ouders nou zijn en hoe jullie dat vinden.

Hoor het graag!

Mijn moeder is ontzettend netjes, vanuit haar mond zal je NOOIT wat grofs horen komen! Mijn vader, tja, dat is een ander verhaal. Dan roep ik ook wel eens “Ah, pap, doe normaal” :’).

Ik heb mijn ouders nog nooit zo’n opmerking horen maken, al helemaal niet waar mijn vrienden bij zijn dus. Je zult het ze ook nooit horen zeggen in mijn bijzijn.

mijn vader is een echte Amsterdammer, inclusief vunzige en platte grappen. Ik kan er wel om lachen eigenlijk, hoewel het soms wel vervelend kan zijn. Mijn moeder daarentegen is heel netjes en zou dat nooit doen haha.

Tegenwoordig praten die van mij er ook gewoon over waar ik bij ben, maar ik lig er niet wakker van. Ene oor in , andere oor uit.

Mijn ouders zijn heel netjes, die schelden niet en maken ook geen rare of vieze grappen. Ze praten weleens over seks ofzo, en ook wel in mijn bijzijn (ik ben 19 jaar, bijna 20) en vind dit niet erg. Maar ze zouden het er niet over hebben in bijzijn van anderen, en daar ben ik best blij mee want ik ben mijn ouders ook gewoon gewend zoals ze zijn: netjes. Haha soms kom ik bij vriendinnen wiens ouders wel dit soort dingen doen en daar moet ik wel altijd even aan wennen, maar ik stoor me er niet aan ofzo.

Totaal niet grof, maken eigenlijk nooit seks gerelateerde grappen of vunzige opmerkingen. Maar ok, ik kom dan ook uit een christelijk gezin :wink:

Mijn moeder zou nooit zoiets zeggen, ik heb haar ook nooit horen schelden. Mijn vader scheld wel eens, maar ook bijna nooit en hij maakt ook nooit van die grappen.

Ze schelden beide wel eens, mijn vader meer dan mijn moeder en ook maakt mij vader wel eens van die dubbelzinnige opmerkingen.

Aangezien mijn vader marinier is komen uit zijn mond de raarste dingen soms.
Dat mn moeder wel eens zegt: ‘Nou, Mart, doe normaal’
Mijn vader zegt heel veel, maar hij scheldt bijna nooit, voornamelijk rare dingen.

Mijn moeder is wat netter.

Niet zo grof gelukkig haha, maar als er dan wat uitkomt gaat het ook echt te ver hahahah

Het is meer dat er tegen mij & mijn broertje wordt gezegd dat we eens even normaal moeten doen :’)

Doen ze beiden en het kan me vrij weinig schelen :")

bij mij is het hetzelfde.

Oh ben ik toch niet de enige! Leuke reacties al :slightly_smiling_face:

Mijn moeder is echt héél netjes, maar mijn vader wil ook nog wel eens schelden in het verkeer :’) Maar verder niet echt

Allebei mijn ouders zijn echt heel netjes, and then there was me… :")