hoe groeit die?

heehoi,

ik heb vandaag omdat t moest van de kapper een boblijn laten knippen, omdat me haar dood was ofso vaag verhaal. Maar als dat weer aangroeit is de achterkant toch veel korter dan de voorkant? hoelang blijft die ongelijkheid of groeit t gewoon gelijk snapje? niet dat de voorkant t midden me rug komt en de achterkant net over me schouder & hoe groeit je haar t snelst x

Nooit doen wat kappers zeggen .

ik denk dat je het na een tijdje bij moet knippen.

@anouuk ik weet t maar dan word me haar ook voller snapje.

Bij knippen na een tijdje, zorgen dat het gewoon altijd in een leuk model zit.
Dan wordt het vanzelf weer langer.
Snapje?

Precies ^^ doe ik ook echt niet! dan word ik altijd verknipt haha

als het dan langer is gewoon alleen aan de voorkant bijknippen zodat het weer op dezelfde lengte komt

lijkt me niet dat je kapsel uit zichzelf besluit om het op gelijke lengte te laten groeien :wink: haha, je haar groeit evensnel, dus dat lengte verschil hou je, tot je het bij laat knippen in een ander model :slightly_smiling_face:

Je hebt een schuine bob dus nu? Van achter korter dan van voren. Ik bedoel een gewone bob is gewoon gelijk. Maar bij een schuine bob zal je 'm idd bij moeten laten knippen als het langer wordt.

o okee

Ik heb een bob. Het groeit ong. gelijk terug hoor.

Foto? Zeg dat even laat ik zien hoe het bij mij terug is gegroeid heb ze tussendoor tot op mijn schouders gehad. & een bob is leuk! Lekker vrouwelijk.

laat is een foto zien !

mijn camera doet t niet maar t is zo’n rihanna kapsel zelfde als in Umbrella

haar groeit gemiddeld even snel. Als je haar ongelijk is door je kapsel en je bent het beu laat je het allemaal op dezelfde hoogte afknippen, klaar

hahhahaa, sorry, heel gemeen maar hier moest ik toch even om lachen. De voorkant van je haar groeit niet zomaar opeens langzamer of zo. het groeit gewoon even hard :stuck_out_tongue: Heb ook een schuine bob gehad , toen de achterkant op een gegeven moment tot mijn schouders kwam, heb ik het gelijk laten knippen :wink:

:kissing:

nooooooit doen wat kappers zeggen.
Maar als je je haar kort hebt geknipt, dan groeit het ineens snel! En ja, omdat het achter korter is, blijf het ongelijk. Dus laat het telkens een beetje bijknippen zodat het op het laatst op een lengte is. (:

Omdat het moest van de kapper ?

Nou sorry hoor dat bepaal je altijd nog zelf of het nu dood is of niet.

En het je moet het later weer gelijk knippen. DOH! :stuck_out_tongue:

uhm… juist. dan kan niet… je haar groeit namelijk vanuit de wortel, dus waarom zou het sneller groeien als je het korter knipt. Misschien dat het líjkt alsof het sneller groeit, maar het kan niet…

jewel omdat al t dode er af is en t veel gezonder word dus sneller groeit?