Hoe (gratis) de citotoets oefenen

je citotoets is gebaseerd op je kennis, niet op stampwerk

Oefenen is zonde van je tijd. Het maakt namelijk niet uit of je iets weet of niet.

je moet niet oefenen dan krijg je mischien een hoger niveau dat je niet aankunt

sorry maar hiervoor hoef je helemaal niet te oefenen, voor zover ik weet vond ik hem echt super makkelijk, naja nu heeft iedereen natuurlijk een ander niveau maar ik zou niet gaan oefenen, het is inderdaad zoals anderen al zeggen gebaseerd op kennis, niet op of je goed kunt oefenen.

Heeee.
je moet hier niet voor oefenen.
hij is heel makkelijk, en je kan hem sowieso niet krijgen van iemand want ieder jaar is er weer een nieuwere versie!!

Lekker boeiend…

Het heeft geen zin om de citotoets van te voren te oefenen. Als je een hoge score haalt door te leren, wordt je op een te hoog niveau geplaatst waarschijnlijk.

leestrainer.nl geloof ik

da’s balen!

huh, maar dat valt toch ook niet echt te oefenen?
gewoon je best doen, volgens mij kan je meer niet doen

Meid, niet zenuwachtig zijn!
Natuurlijk is het spannend omdat je ‘verdere carrière’ er vanaf hangt, maar het komt echt wel goed.
Waarschijnlijk heb je een bepaald niveau in je hoofd wat je erg graag wilt doen, maar je kunt altijd hogerop klimmen.
Een meisje uit mijn klas is van VMBO naar VWO geklommen, en ja ze moet er veel voor doen, maar het lukt haar wel!

En de mening van de leraar en hoe hij denkt over wat voor niveau je aankan is belangrijker voor de scholen, hebben ze laatst bij mij op school nog gezegd!

zorg er gewoon voor dat je goed uitgerust bent, en onthoud: Meer dan je best kan je niet doen

wij gingen volgens mij met oude cito’s oefenen
maar dat weet ik niet meer, te lang geleden.