Hoe goedkoop & leuk als Heidi verkleed

Ola!

Ik heb zaterdag een Oktoberfest, en de dresscode is om als heidi te gaan.
Nu hebben m’n vriendin en ik het een beetje krap, en we vinden het zonde om zo’n heidi-jurkje voor 1 keer te kopen…

Weten jullie hoe we toch goedkoop en toch leuk als Heidi kunnen gaan?:stuck_out_tongue:

Kuss ××

Kijk eerst in de kast wat je hebt.
Trek bijv. een wit blousje met korte mouwen aan, en een zwarte/groene rok. En dan naai je gwoon zelf een korsetje/giletje/schort (als je dat kan natuurlijk XD)

zelf maken :slightly_smiling_face:

Nou je haar in 2 vlechten. Wit bloesje aan, kijken of je moeder een schort heeft in het rood ofzo en dan steel je die en naai je die haha. en een rokje eronder. ofzo

ik ben afgelopen jaar met carnaval als heidi gegaan met een hele vriendengroep :slightly_smiling_face: en wij hadden een jurkje bij de makro en die was maar 12 euro :slightly_smiling_face: maarja dat hebben ze wss niet meer…
maar zoals hier staat een wit bloesje gewoon met een rokje en je kunt dan eventueel een schort verknippen ofzoiets :wink: en zorg gewoon dat je make-up en haar leuk zit, vlecht je haar in en doe er rode linten doorheen en maak rode wangetjes met zwarte sproetjes!

http://static.getseoshop.com/image/000000000000676/800x800x3/heidi.jpg

Maar dan ander rokje, en gewoon een doek verknippen en als schort gebruiken.

:darth:

Op de een of andere manier dacht ik dat je het over Heidi uit the hills had.
:tipping_hand_man:

Ik dacht dat je het over heidi klumm had met halloween x’]

maar gewoon een witte blouse, hoge rok, twee vlechten en een schortje zelf maken

haha okee!
ik ga wel even m’n kledingkast doorspitten:p

××

hahahahaha, dat dacht ik ook.

x

Same xD.
Ga als haar (: al word je dan vast niet begrepen haha