Hoe goed is de conditie van de gemiddelde Girlscener?

Dit topic is voor de meiden die niet/nauwelijks sporten oid.(dus niet voor ervaren renners)

Als je het wilt, ga eens met een stopwatch(oid, op je telefoon) stevig rennen zonder stoppen, kan buiten maar ook in je huis als je bijv een lange gang hebt (heen en weer) en vertel hier dan jouw tijd.

Ik heb het net gedaan en ik hield het 11 minuten vol, best goed voor iemand die niet sport denk ik :"D

Pffff ik denk dat ik niet eens 11 minuten red, ik sport niet en rook teveel ):
Toch maar weer eens dat akelige hardlopen proberen.

Gister in de sportschool 25 minuten gehaald. Was best wel trots op mezelf. :grinning:

Ik zal morgenvroeg eens buiten een rondje gaan rennen en kijken hoelang ik het vol houd.

Haha uiteindelijk voelt het wel goed als je eenmaal een tijdje hebt gerend!

Wauw dat is echt goed! :open_mouth:

Leuk! (:

ik ben bang dat ik niet verder kom dan 5 min :’) Zal het straks eens doen

Hoe bedoel je rennen? Op je aller snelste of wat?
Ik houd het denk ik net 1,5 minuten vol :’’)

1 minuut. Haha.
Totaal geen motivatie. Ik doe wel coördinatie en krachttraining, dat maakt het wat minder erg hoop ik xD

Nee niet op je aller snelst, gewoon normaal tempo rennen en kijken tot wanneer je volhoudt en wanneer je bijna omvalt zegmaar!

Leuk!!

Haha maar als je echt je best doet, houd je het dan ook maar 1 minuut vol?

hoort dit niet bij food&sport?

iig, denk nog 2,5 minuut… Enigste sport die ik doe is geen sport.

Wow hoe kun je ooit 11 minuten non-stop rennen zonder ooit iets aan je conditie gedaan te hebben O.o Dan heb je toch een heel goede conditie! Ik ben ooit begonnen met ‘start to run’ en hield het hoogstens 5 minuten vol. Maar nu is mijn conditie echt slecht x) Ben wel van plan weer eens sit-ups ofzo te doen haha.

Haha vooral niet aan het rennen denken! Ik was zelf ook verbaasd, maar ik ging op in de muziek! Maar daarna was ik wel dood hoor, en een kop als een tomaat
. Zou echt aanraden om weer eens te beginnen! het voelt daarna echt goed (:

Hmm, ik heb in een revalidatiecentrum gezeten en toen kon ik zo’n 15 minuten/20 minuten hardlopen (+ bult op) zonder buiten adem te raken.

Maar nu lukt dat echt niet meer haha, ik denk dat ik nu zo’n 10 minuten vol hou.

Ik hardloop sowiezo 3 of 4 keer per week, het ligt er een beetje aan. En meestal is dat 3 kwartier ;’) Met pauze’s erbij dan he.

Laatst 43 minuten in één keer. :slightly_smiling_face: *proud*

Niet lang. Ik heb niet zo’n grote longcapaciteit en adem verkeerd, waardoor ik mijn ademhaling tijdens rennen niet onder controle heb.

Ik kan het 2 minuten, vorige week geprobeerd.
wat een kutconditie.
Als ik ooit moet rennen voor m’n leven zal ik sterven

-

Ik hou het hooguit 1 minuut vol. :’)

Ik ga het morgen proberen, waarschijnlijk amper een minuut haha