Hoe ging jouw first confesion?

-

uhmm wow lang verhaal haha. best lullig dat hij zo laat weten dat hij je niet wil.
bij mij is het meestal andersom, eigenlijk, dat jongens mij gaan vertellen dat ze me leuk vinden :grinning_face_with_smiling_eyes: wel 1x gehad:

's ochtends had hij gevraagd wat ik gisteravond had gedaan, ik: laat opgebleven en met m’n roommate gekletst! Hij: waarover? Ik: uhmmm zeg ik niet (want was over hem)
Maar het kamp waarop ik was was bijna ten einde en ik vond hem wel heeeel leuk dus vond dat ik hem wel moest vertellen wat ik van hem vond. Dus toen hij me op een ‘romantic sorbet’ trakteerde vond ik dat ik het wel kon vertellen.
ik vroeg: wil je nog weten waar ik het gisteravond over had?
Hij:… ja hoor
Ik: *durf niet*
Komt er ineens een begeleider aan die vrolijk gaat laten zien wat ze allemaal heeft gekocht. FIJN JE VERPEST MIJN MOMENT. haha
Ik: nouuu uhm het ging over jou.
Hij:… Ik heb een vriendin…
Ik: waarom heb je me dat niet eerder verteld?!
(we waren al ongeveer 2 weken aan het flirten >.<)
Dus ja dat was een beetje jammer.

ok ik wou er niet zo’n lang verhaal van maken maar dat is het nu toch xD

Ik vertelde het op msn in een groepsgesprek omdat we het hadden over mensen die we leuk vonden. Hij zo: Wat? Echt? Maar ik ben echt een lul.
En toen gingen we smsen enzo en hij heeft me heel veel kansen gegeven om me zegmaar aan hem te laten zie wie ik was en hoe ik was enzo. Want ik was heel verlegen en sprak hem ook niet echt vaak. Maar dat had ik niet echt door en ik wist eigenlijk ook niet wat ik moest zeggen omdat hij echt zo’n mega populaire jongen was.
Toen sprak ik hem een tijdje wat meer en toen de dag voor het schoolfeest zat ik in de klas en zei hij tegen degene die naast hem zat. Kijk, mijnnaam vindt me leuk en toen werd ik dus kanlrood en ik wilde gewoon opletten maar hij zat in de lijn van mijn blik naar het bord. Toen voelde ik me echt vernederd, want hij bleef ook echt super lang kijken en lachen enzo.

-

dat lijkt me echt irritant als iemand dat bij mij zou doen, dat uitstellen etc

Ik was in klas 4 verliefd op een jongen, waar ik elke pauze me om ging. Ik was al 2 maanden op hem en pas op de allerlaatste schooldag, met boeken inleveren enzo, ging ik het hem vertellen. We zaten op de fiets en ik zei:
Ik: ja, um ik moet nog iets vertellen, ik ben verliefd op je
Hij: oh, nouja, daar zijn vrienden voor he. Om dat soort dingen aan te vertellen.
Ik: *wtf* ja.
Hij: nou, ik ga hier rechtdoor, fijne vakantie!
Ik: ja, doei!

Nou dat was het dan :stuck_out_tongue: Later heb ik nog wel een mailtje gestuurd. En hij zei dat ie me een leuke meid vond, maar nog niet met meisjes bezig was. Gelukkig was de verliefdheid binnen een week over. Nu vind ik die jongen echt verschrikkelijk trouwens :stuck_out_tongue:

Via sms (leliijk.)

@inge__x ik ben heel erg geduldig dus ik kon het wel aan… hij zo te zien niet. xD
Maar iedere keer toen ik het wou zeggen was hij:

• nergens te bekennen.
  • met zijn vrienden.
  • alleen maar in een erg drukke omgeving.
  • alleen maar een paar meter achter stonden zijn vrienden mee te kijken.

En ik wou het al helemaal niet online doen! want dan kon hij heel makkelijk accepteren/afwijzen, zonder dat ik zijn reactie heb gezien.

Hij vroeg of ik bij hem en z’n vrienden kwam zitten, en na een hele discussie ( waarom wel? Waarom niet?) ging ik er toch maar bij zitten omdat ie zei dat ik mooi haar had. Daarna nog paar weken flirten hard to get, hij heel vaak zeggen dat ie me leuk vond en daarna eerste date raak :wink:

@Artemiss aaaaww, das jammer .___. maar zijn jullie nog wel vrienden?

@9687 yeah! : D

Genant. We draaiden al een halfjaar om elkaar heen, we waren obvious meer dan vrienden maar ook minder dan een koppel. Dus ja, ik ben iemand die niet graag haar kwetsbare kant laat zien en ik haat senimenteel gedoe, dus ik heb toen nooit lieve dingetjes gezegd zeg maar :’) Op gegeven moment vroeg ik: Wat zijn wij eigenlijk? Mijn vriend had gelijk door waar ik op doelde maar om het echt uit mij te trekken en om het nog genanter te maken, gaf die steeds antwoord als ‘wat wij zijn? Mensen?’. Dus ja, op gegeven moment heb ik gewoon gevraagd of ik zijn vriedin mocht zijn (van hem zou het niet komen, hij was extreem verlegen) en toen werd ik rood en rende ik weg :’) Toen kwam hij achter me aan, pakte mijn handen vast die heel erg trilden, en ik wende mijn blik niet van de grond af.

Tja.

laat maar

Ik vind het wel allemaal sneu voor jullie zeg :stuck_out_tongue:

@xyasmine: nee, want hij is heel erg dogmatisch en daarom boterde het gewoon niet zo goed tussen hem en mijn vriendengroep. Hij wilde ook meer mij de populaire mensen horen en om nog meer redenen. Hij is dus bij de groep weggegaan, maar ik vind het niet erg eigenlijk.

@ChocoJunkie ik vind het voor mezelf niet echt sneu. (:
@Artemiss aghhhhh Goddd, zulke mensen zijn echt fake. >_<
@helloleticiaa aaaaww, das lief! : D

De eerste keer dat ik verliefd was, (daarvoor telt het niet/ weet ik niet meer) ging geloof ik via msn, toen was ik 13/14. Alleen die kerel was niet al te snugger, dus mijn subtiele manier van vertllen kwam geloof ik niet helemaal over. Ik geloof dat ie er zelfs om kon lachen, nou ik niet =’[ Heb nooit wat met m gekregen, hij was veel te oud xD

Wow eigenlijk nog nooit echt gedaan, ging altijd een soort van vanzelf… dat we het aan elkaar merkten en er gewoon verder op in gingen.

Uuh geen idee?
Maar de eerste keer met mn vriend was niet echt een duidelijke ‘ik vind je leuk’.
We gingen hyves’en(?) en toen vroeg hij mn MSN. En toen was het meer van die flirtdingen die wel obvious waren :stuck_out_tongue:

Ik heb het maar 1 keer verteld, en dat was echt lullig (van hem). :pensive: Ik vond hem al 4 jaar leuk, en om 2 uur ‘s nachts op msn móest ik het gewoon vertellen. Ik vertelde hem dat ik hem al een tijdje leuk vond. Zijn antwoord: Oh, dat had ik niet gedacht. 5 minuten later zei hij dit: Wil je het met me doen? :flushed:
Nja, trouwens, toen mijn vriend bekende dat hij wat voor me voelde, begon ik hem uit te schelden omdat ik dacht dat het een grap was. :’).

Whahahah sorry whahahah xD sukkel