hoe ging jou eerste zoen?

hoe ging jou eerste zoen?

Hem aankijken en dichterbij komen enzo, geloof me, het gaat vanzelf!

voor hem gaan staan, dichtbij, en hem gewoon aankijken en lachen. Misschien een beetje naar voren en terug wiebelen… Dan gaat het vanzelf. :slightly_smiling_face:

bedankt :wink:
hier mee ben ik al een heel stuk verder!

Fijn. :slightly_smiling_face: Vooral niet zenuwachtig zijn en onthoud maar dat hij het heel leuk vindt als jij initiatief neemt!

Zitten jullie al dicht tegen elkaar? Kusjes geven en dat soort dingen? Zo ja: zorg dat je je op je gemak voelt, kijk elkaar aan en kus hem zachtjes maak van die kus een zoen… en dat is alles:D zorg dat je niet te snel rondjes draait met je tong en de rest komt van zelf. Maak plezier en het is ook voor hem spannend.

ik zeg: ga er voor! zit je bij hem in de klas of kom je hem doordeweeks niet vaak tegen?

Ja vorig jaar lag ik nog óp hem hahaha, en er waren kusjes ^^
dankjewel :wink:

Wat er bij mij gebeurde:

Wij lagen dicht bij elkaar, met onze neuzen tegen elkaar aan, en toen ging hij iets hoger liggen, zodat zijn neus naast die van mij kwam(Heel neuzenverhaal LOL), hij keek mij in mijn ogen en toen naar mijn lippen en zo een paar keer. Toen kwamen we steeds dichter bij elkaar en zoenden we :flushed:
Best romantisch was het<3

SuccesXxxx

Gewoon doen, anders komt het er nooit van! :grinning:

Mijn eerste zoen was verschrikkelijk, walgelijk en ik wou het nooit weer. Sorry, dit geeft jou niet echt zelfvertrouwen :’)

Zorg in ieder geval dat je dicht bij elkaar zit, staat of hangt. Dat was bij mijn eerste zoen in het begin nogal een probleem. Als je dicht bij elkaar zit ga je steeds dichter met je hoofd naar het zijn. Leun op zijn borstkas of schouder of zoiets. Als jullie monden maar vast dicht bij elkaar zijn komt de rest vanzelf. Overigens hoef je niet perse rondjes met je tong te draaien. Gewoon ‘happen’ met je lippen is om te beginnen al leuk genoeg. Heel veel succes en laat je nog weten hoe het ging?

Haha same, ik dacht echt IS DIT HET GADVERDAMME LAP VLEES

Je hand in z’n nek leggen terwijl je op zijn borst/schouder ligt werkt ook goed… En idd proberen je neuzen zo dicht mogelijk bij elkaar te hebben, dan is de overgang naar lippen sneller/makkelijker

Haha, Grappig al die verhalen zo ^^
Ik laat het heel zeker weten of t werkte :wink:

Meestal gaat het wel vanzelf! Ik was ook zenuwachtig voor mijn eerste zoen, en toen ik gezoend had dacht ik van : Was dit het? Dus niet zenuwachtig zijn!

Ik vind zoenen echt overrated, haha. Maar het gaat echt vanzelf! Glimlach, kom dichterbij, kijk af en toe naar zijn lippen, dan snapt hij het ook echt wel. Bovendien als jullie elkaar al kusjes geven, is het maar een kleine stap vanaf daar.

Het makkelijkst om zoiets te beginnen is bij afscheid, als je elkaar knuffelt, en dan kijken jullie elkaar aan, en voila.

Het komt heus goed!

Ik zou hem niet echt ‘vastpakken’ inderdaad, hou het een beetje subtiel. :wink: Gewoon eerst wat dichterbij elkaar gaan zitten enzo, een beetje flirten, elkaar aankijken en dan gebeurt het wel. :slightly_smiling_face:

haha ik heb mijn eerste kus pas gekregen op mijn achttien :stuck_out_tongue: op mijn retoricabal :slightly_smiling_face: we gingen samen gewoon een fris luchtje scheppen en die jongen stuikte zot hard, als je iemand op hakken moet recht trekken :slightly_smiling_face: doordat ik hem recht trok kwamen we in een soort van knuffel terecht en voila het ideale moment voor uw eerste kus :slightly_smiling_face:

Ik snapte geen enkele zin hiervan…