Hoe gezond mijn buikje kwijt raken?

ik ben 1.70m lang en weeg rond de 67kilo.
en volgens mijn bmi is dat niet te zwaar maar aangezien
bij mij in de familie zit dat je een buikje hebt wil ik die toch kwijt.
hoe kan ik dat doen?

ik eet inmiddels beter.
bijna geen tussendoortjes meer.
en sporten kan helaas niet in verband met
mijn schoolrooster, stagerooster en werkrooster.
dus iemand die mij kan helpen?

.

aaah ik wil joun gewicht , ik heb de zelfde lengte haha.

Maar ik denk dat je water moet drinken en misschien oefeningen thuis doen zumba ? als je tijd hebt.

Ja, heb ik ook van gehoord!
Dat citroen goed als je wilt afvallen, omdat je maag door het zuur krimp of zo?

is zumba duur?
want zoals naar school fiets ik altijd.
behalve in de winter met erge sneeuw.
en naar mijn werk pak ik de fiets of loop ik.

Mijn vader vertelde gisteren dat hij op tv gezien had, dat magere melk of magere yogurt ook helpt met afvallen! dat komt door de calclium. Daardoor verbrandt je drie keer zo snel vet!!

zijn er verder nog lekkere fruit soorten?
what about druiven?

Die citroenen drink je toch wel met een rietje he?
Anders gaan je tanden er echt aan.

@ TS: eigenlijk helpt afvallen alleen als je een dieet volgt in combinatie met sporten. Zonder sporten kán opzich ook, maar dan heb je veel sneller het jojo effect.
Verder schijnt groene thee de stofwisseling te bevorderen.

ik woog eerst rond de 60kilo.
aangezien ik wat problemen heb gehad ben ik geen eten
en woog ik rond de 68kilo.

gisteren woog ik rond de 67.5 kilo.
en vandaag 66.5kilo

maar je ziet het alleen een beetje bij mijn nek.
en mijn buikje niet!

Da’s echt enorme onzin.

Vooral rode en blauwe druiven zijn gezond voor je. Maar vooral citrusvruchten helpen met afvallen.

hee ik zeg alleen wat mn vader op tv had gezien. heb je al op google gekeken? miss heb ik gelijk

ik drink al bijna geen cola meer.
en als ik het al drink is het light.
en af en toe pak ik wat cassis.

en drink nu alleen nog een spa rood.
of die licht groene, met iets prik.
want zonder prik dat krijg ik niet weg.

Dat klopt ook niet, aangezien de pH in je maag 2 is en de pH van citroen niet lager is dan 2. Sowieso zijn er beschermende membranen in je maag, zodat die tegen het zuur bestand zijn.

inmiddels merk ik wel dat mijn broeken nu meer lubberen
en dat ze afzakken, dus het is wel een klein verschilletje.
maar aan mijn buik zie je het niett.

Calcium versnelt de verbranding van vet en remt de opslag van vet in vetcellen. Dat blijkt uit onderzoek van Michael Zemel van de universiteit van Tennessee. Zemel ontdekte dat mensen op jaarbasis vijf kilo vet per jaar kunnen verliezen als ze hun calciuminname verhogen. Vooral het vet rond het middel verdwijnt.

als dit waar is dan wil ik het wel proberen
maar ik wil ook graag mijn buikje weg voor in de bikini.

Ik heb het gegoogled, het is bij muizen het geval als ze 1 gram of meer calcium per dag eten.
Als je het gewicht van een muis vergelijkt met het gewicht van een mens, moet je dus echt bizar veel calcium eten.
Sowieso is calcium gezond, het zorgt ervoor dat er actiepotentialen en neurotransmitters kunnen ontstaan (versmelting met de membranen) en is goed voor je bot- en tand aanmaak.

is er ook iets anders dan calcium?
want ik eet bananen en druiven in plaats van snoep.
ja soms een stukje chocolade maar niet teveel fcourse.

okee, dan weet ik niet waar je hebt gekeken, maar ik vond dus wel veel links over dat het helpt met afvallen.

ot: ik denk de beste manier, is gewoon gezond eten en lekker veel bewegen. (: ik ben zelf iets van 4 kilo afgevallen nu en ik ben niet extreem aan het dieten. wat bij mij goed hielp om mn buikspieren te trainen was zumba.