Hoe gezond afvallen?

Hooi,

Ik ben 12 ( over 15 dagen 13 :grinning: ) en ik ben 1,63 en ik weeg 47 kilo.
ik wil graag 44 kilo wegen,
ik heb dikke benen,
dikke kont,
dikke buik,
dik gezicht,
enz.

( zeg ff niet: je bent pas 12! ofzoiets, kheb een hekel aan zulke berichtjes :pensive:

xxx

Ohnee, je bent zóooooo dik.

Jeetje man. Dit is echt onzin.

Dit. Maar als je wilt afvallen: kijk in de 4338847589090 andere topics over gezond afvallen :slight_smile:

Het gaat ook niet om je leeftijd in het feit dat je je niet serieus nemen, of je te jong vinden. Maar je begint nu met je groeispurt. En het is verschrikkelijk slecht om nu al te beginnen met afvallen. Bovendien: Je hebt al een BMI van 18, en dat is net de grens, zit je bij 17 dan heb je ondergewicht. Ik denk dat afvallen niet zal helpen, je moet accepteren hoe je bent en eruit ziet. Het ligt er niet aan hoeveel je weegt, maar hoe je naar jezelf kijkt. En ik denk dat het beter is, daar eens aan te gaan werken.

Al gekeken, maar maar moeder krijgt zoiets in de gaten…
Als ze weet dat ik wil afvallen,
dan word ze egt paniekerig!

Hoe kan je met beweging afvallen?
Wat kan je Daarvoor allemaal doen?
Zoiets staat er denk ik niet…
zeker met dit *** weer niet…

^Dat staat er wel. Goed kijken, daar heb je oogjes voor gekregen.

Als je nu gaat afvallen is het echt ontzettend ongezond, als je bepaalde vitamines niet binnenkrijgt terwijl je nog aan het groeien bent kun je zelfs ziek worden.

Er zijn hier al topics over

Als jij je dik voelt moet je veel gaan sporten. Op jouw leeftijd moet je zeker nog niet gaan dieten, bovendien zit dat ‘dik zijn’ hem vast ook niet in je gewicht maar vind je niet dat je een strak lichaam hebt, toch? :slightly_smiling_face:

Ga sporten, doe buikspieroefeningen. (Youtube is hier heel goed voor!)
Zwemmen is ook heel goed omdat je spieren ontwikkelt en tegelijkertijd vet verbrand, daar krijg je dus een mooi strak lichaam van. Ook hoelahoepen is heel goed voor een strakke buik.
Let een beetje op met snoepen enzo, en dan komt het allemaal goed!

God jemig, schreeuw om aandacht? Er zijn meiden die echt overgewicht hebben en willen afvallen en die voelen zich door dit beledigd omdat ze zich nu HELEMAAL dik voelen.

Rustig hoor, ik vraag hier niet om een beetje ruzie te voeren

in ieder geval niet naar het ‘slank voor de zomer’ topic gaan. ze eten 14895734x te weinig.!!!

ik denk dat jij gewoon wat gezonder moet gaan eten en sporten. je bent absoluut niet te zwaar, en als je het wat strakker wilt, oefeningen doen ofzo.

maar jij moet niet afvallen!

Het kan zijn dat ze zich echt onzeker voelt, ookal is ze dun. Het gaat er bij mensen die zichzelf te dik vinden vaak niet eens om of ze echt te dik zijn, maar op welke manier ze naar zichzelf kijken. Misschien wilt je aandacht hiermee ja, maar misschien is ze ook gewoon écht onzeker. Ik vind zo’n reactie een beetje te oppervlakkig, en hier help je niemand mee.

Ik ben pas 14, 1.60 en ik weeg 48 kilo, en ik ben niet te dik (ik zit momenteel bij gezond afvallen ja, maar dat is omdat ik mijn vakantiekilo’tjes er af wil, mijn ideale gewicht is 47 en daaronder ga ik ook zeker niet zitten, want daar voel ik me ook niet goed bij, maar dat even ter zijde).
Met andere woorden, jij moet niet afvallen, jouw gewicht is prima. :slightly_smiling_face:

waarom open je een topic als er al zo veel afval topics zijn?

Zoals de rest al zegt: niet gaan afvallen, je bent niet dik. Er is een reden dat je moeder ‘gek’ wordt als ze merkt dat je af wilt vallen, namelijk omdat het super ongezond is om af te vallen in de groei als je absoluut geen overgewicht hebt!

-dubbel-

Ik raad je absoluut af om af te vallen op deze leeftijd.

Ga echt niet afvallen, het is niet nodig en het is op deze leeftijd echt niet goed voor je! Ik ben iets langer dan jij en ik weeg 48 kilo, er heeft echt nog nooit iemand tegen mij gezegd dat ik dik ben, alleen maar dat ik dun ben! Ja ik heb ook wel eens dagen dat ik mijn lichaam niet heel mooi vind. Als je je lichaam niet mooi vind kun je nu beter oefeningen gaan doen om wat strakker te worden.