hoe geld op bankpasje zetten?

Hee meiden, nou ik heb dus sinds een paar dagen een bankpasje wel by abn amro. Alleen ik weet niet hoe je er geld op moet zetten kan iemand dat uitleggen ?
Alvast bedankt ;d!

hoe kom je aan dat pasje dan? want dat moet er geld op zijn gezet.
Hebben ze bij de bank niets uitgelegd?

Bij de bank heb je van die apparaten.

Je gaat naar de ABNAMRO. Daar hebben ze apparaten met; opnemen en storten.
Volg de instructies op het scherm en voilà!

Vraag aan je ouders of ze het willen regelen.
Waarom heb je een bankrekening als je er zelf nog geen verstand van hebt en je ouders je niet helpen? Moeten je ouders je hierbij niet begeleiden?

Dat kan je toch gewoon storten bij de bank? Als je het contant hebt dan he. Meestal kan dat dan bij een automaat binnen bij de bank, niet bij zo’n automaat buiten. En als het vanaf een andere rekening moet komen, dan moet je het via internetbankieren doen (als je dat hebt), of gewoon aan de balie bij de bank.

Nee ze hadden niks uitgelegd want het kwam via de mail :p.

soms vraag ik me echt af waarom zulk soort vragen op een forum worden gesteld. Je kan het toch gelijk aan je ouders vragen, is toch veel makkelijker…

Het kwam via de mail? Je pasje?
Meestal moet je je pasje nog activeren bij de bank als je hem hebt ontvangen via de post.

Haha, ik zie het al voor me.

Ze zijden dat ze het niet wisten , en ik wou graag een pasje zodat ik kan sparen en ook kan pinnen wanneer ik wil

Ja klopt kon ook maar je kon ook bellen naar zo een nummer en toen was het geactiveerd :p.

Ben ik de enige die dit vreemd vind? Hoe betalen je ouders de rekeningen etc. dan? Ik neem aan dat ze hun loon niet contant krijgen.

Ik vind het sowieso een vreemd verhaal.

nee kvond t ook raar maar volgensmy hebbe ze gewoon geen zin om uit te leggen

Lekkere ouders heb je dan, dat uitleggen is hooguit twéé minuten werk.

Goh, ik wist in 't begin ook niet hoe ik geld op mijn 1e pasje moest zetten. Dan is het toch niet zo raar om het op een forum te vragen? Ja ze had het ook aan haar ouders kunnen vragen maargoed boeiend.

Nee, dat is niet raar om te vragen, maar het is wel raar dat haar ouders het haar niet willen uitleggen.