Hoe geef jij een sexy striptease... ?

Hey meiden,

Ik ben uit mezelf best rustig en verlegen. Ik heb nu al twee jaar een vriend en af en toe heb ik een gekke bui en durf ik eens gek te doen. Nu wou ik hem wel eens verrassen door een triptease. ik weet dat hij dat graag wil. Maar ik ben nogal onzeker (vooral zonder kleren :$) Hoe weet ik dat het er niet stom uit gaan zien. Soms neem ik het mezelf voor maar dan durf ik niet meer en weet dat het er gewoon stom uit gaat zien. En als ik al een gekke bui heb tsjaa… om dan nog iets sexisch aan te trekken en muziek op te trekken :stuck_out_tongue: Weet niet of het dan nog leuk is…

Hoe krijgen jullie de ‘moed’ om het te doen :wink:?? Iemand tips?

sorry ik heb geen tips. zie dit maar als een up :slightly_smiling_face:

Door een sexy muziekje?

alcohol? :slightly_smiling_face:

Sorry hoor, maar als je het zelf eigenlijk niet durft en je erg onzeker bent over jezelf, kan je toch beter even wachten tot je je wat zekerder voelt? Dan zal het ook wat soepeler lopen+uitzien denk ik zo.

Maar eh… voor de rest geen idee?

Hahah inderdaad ga stappen en dan daarna een striptease geven. Dan durf je toch wel, als je dronken bent?

Ik mag geen alcohol omdat ik slechte nieren heb dus ben nooit dronken :wink: En misschien kan ik wachten maarja ik ben gewoon heel verlegen dat zit in mij. Denk niet dat dat ooit heel erg zal veranderen.

kijk anders eens in dit topic

Er staat heel wat muziek in om op te dansen =)

Kies een liedje dat je leuk vind, doe ‘gewone’ lingerie aan als je niet durft met ‘sexy’, maak de kamer gezellig met kaarsjes enzo, en ontspan!

Zal wel gaan =)

succes, en keep us posted!

Google? :slightly_smiling_face: (voor ideetjes en tips)

Probeer het misschien eerst voor jezelf voor de spiegel misschien helpt dat ?

als je onzeker over jezelf bent en je dan gaat strippen voor je vriend, denk ik eerlijk gezegd dat het sowieso niet overkomt. Je moet je goed voelen over je lichaam wil je een striptease tot uiting laten komen.
Wat je wel kan doen is voor de spiegel oefenen, en vaak naakt naar je kijken en zeggen: “Mijn lichaam is perfect!” Hoe vaker je dat doet, hoe meer je jezelf gaat waarderen. Ondertussen oefen je ook nog met strippen en kun je als jij er écht klaar voor bent, gaan strippen voor je vriend.

Sowieso zal je vriend het wel waarderen. Maar het komt beter tot uiting als jij jezelf waardeert.

Sexy danspasjes met een sexy muziekje op de achtergrond. :'D

Lezen?

Wees zeker van jezelf, je vriend vindt je mooi zoals je bent. (:

Ik gooi mijn sokken altijd voluit in zijn gezicht, vind hij sexy.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik weet het niet misschien google voor tips?

:smirk: