Hoe gedragen in een groep met je vriendje

Hee!
Ik had een vraagje, nahjah de titel zegt het eigenlijk al: Hoe gedragen jullie je in een grote groep vrienden waar je vriendje ook bij is? Ik vind dit altijd een beetje ongemakkelijk, ik weet niet zo goed hoe ik mij gedragen moet. Er gaan dan altijd honderden vragen door mijn kop heen. Vragen zoals wat vinden de vrienden hiervan, is dit raar, is dit normaal, wil hij dit wel met al z’n vrienden om hem heen, mag ik nu wel aan hem zitten enz. Dus hoe doen jullie dat?
xxxxxx

Uhmm normaal? Ga hem niet aflebberen ofzo en besteed gewoon tijd aan de rest van de groep :stuck_out_tongue: Als het je vrienden zijn en je ziet ze vaak ofzo kun je wel wat aan hem zitten (klinkt lekker vaag) maar dat vind ik zelf niet echt nodig xD Doe dan wat met zn 2en.

Heb ik ook wel een beetje last van :’)
Maar ik kan gewoon niet met zijn vrienden opschieten

Precies het zelfde als we ons normaal gedragen. Gewoon, normaal. Ja. Ik weet niet. Ik snap niet wat daar moeilijk aan is?

Het is gewoon goor als zo’n stel in een vriendengroep de hele tijd gaat zitten zoenen/vozen. Wij gedragen ons meestal gewoon als normale vrienden, en af en toe komt er een kusje langs. Nothing special.

Edit; ik vind de vrienden van mijn vriend dan wel echt super gaaf, en kan goed met ze opschieten; dat maakt wel uit denk ik.

Alsof hij een gewone vriend is. Ik vind het niet fijn om klef te doen waar je andere vrienden bij zijn.

ik praat altijd gewoon lekker mee, najaa we hebben dezelfde vriendengroep dus dan is het wel makkelijker.

met mijn eigen vrienden (al heb ik maar 1 vriendin) gewoon normaal
en zijn vrienden zie ik nooit. want ik vind ze een beetje raar. en een vriendin van hem mag ik totaal niet

jezelf zijn :’)

gewoon jezelf zijn, je hoeft niet echt overdreven klef te doen, maar een beetje extra aandacht aan elkaar is denk ik gewoon normaal en begrijpelijk

ik ga bij zijn vrienden niet uitgebreid met hem zitten zoenen… maar een keer gewoon een kusje vind ik wel normaal… verder gewoon als jezelf (:

Gewoon praten met de rest, af en toe een kusje, iig geen klef gedoe met z’n vrienden erbij. (:

Dat kleffe vind ik ook altijd heel vies als een stel dat doet dus dat ben ik sowieso niet van plan, maar ik ken z’n vrienden niet zo goed dus daarom vind ik het een beetje moeilijk. Dus iemand nog tips voor als je z’n vrienden niet kent?

eigenlijk praat ik gewoon de hele tijd met zijn vrienden en idd af en toe een kusje of een keer in zijn kont knijpen. niet dat kleffe gedoe, bleh.