Hoe gaat jouw leven op dit moment? What's happening?

Succes met je examens! Oke, en leuk dat je je zus weer zag! Dat moet een mooi moment geweest zijn! Ja, dat klopt, Skype en dergelijke zijn hiervoor wel handig! :sunglasses:

Dat klinkt heeel gezellig! Lekker, ik geef eind volgende week ook mijn verjaardagsfeest. Hahah, dat word proppen! Veel plezier!

Mijn jaar begon een beetje rommelig met een plotselinge verhuizing en veel onzekerheid daaromheen. Waardoor ik allerlei niet zo goed verklaarbare (stress) lichamelijke klachten kreeg en een tijdlang bijna geen energie had om wat dan ook te doen.

Maar nu gaat het eindelijk weer een beetje de goede kant op! Ik ben gewend in mijn nieuwe woonplek en krijg eindelijk weer een beetje meer energie. Ik moet wel nog steeds elke week op controle bij de huisarts, maar ik kan in ieder geval al ietsje meer dan de afgelopen tijd. Dus dat is fijn!

Met mij gaat het wel oke. Ik begin over de break-up heen te komen, hoewel ik nog steeds wel kan janken en hem terug wil, doe ik nu wel weer leuke dingen. En ik ben echt heel goed met school bezig vind ik zelf! Dus langzaam aan begint mijn leven als single weer op rolletjes te lopen :slightly_smiling_face:

ik wen steeds meer aan het leventje in de grote stad amstedam. wen steeds meer aan het leven waarbij je stage loopt en tegelijkje bijbaantje hebt en tegelijk social moet doen met huisgenootjes en tegelijk je kamer beetje opgeuimd meot houden en tegelijk moet sporten omdat je anders chubby wordt… oke druk dus! :sex: maar goed! ik heb een heel duidelik doel waar ik voor werk en nog 3 jaar dan wordt het minder want kn ik fulltime werken en heb ik geen bijbaantje meer nodig.

ik heb een gevoel dat m’n vrienden me niet zo leuk meer vinden, maar ik heb geen idee waarom, ik voel me nogal alleen
voor de rest kijk ik uit naar volgend jaar en ik kan niet wachten om eindelijk te verhuizen

vervelend om te horen. wat ga je volgend jaar doen en waar verhuis je naartoe?

Mijn leven is echt onwijs chill (niet sarcastisch)

Dank je, en ja het was idd een leuk en speciaal moment

Het gaat goed! Na een lange tijd geen contact te hebben met een hele goede vriendin van me, hebben we gister toch afgesproken en was het zó fijn om even te zijn met haar. Het was mn beste vriendin van mn 9e tot mijn 13e ofzo. De middelbare school had ons beide nogal verandert, ondanks dat heb ik best veel hoop dat het “goedkomt”!
Het is soms zo fijn om oude vriendinnen te spreken, het voelt ergens zo onwijs vertrouwd!
Verder lig ik op de bank terwijl het onweert en stormt en dat voelt zo fijn :grinning:

Het gaat niet zo heeel erg goed, doordat ik een beetje onzeker ben en ik over alles veel te veel nadenk. Maar het wordt al beter en ik geloof dat het alleen maar beter kan worden (:

Eigenlijk zit ik vol met stress. Ik ben blut maar moet nog zoveel betalen, we gaan bijna verhuizen en ik moet echt beginnen met alles opruimen en uitzoeken en weg gooien en schoonmaken, ik ben bezig met mijn examens om af te studeren maar bang dat ik mijn deadline niet haal omdat ik niet de discipline heb om er mee bezig te gaan, etc etc etc.
Ik weet dat het zodra het eind juli is, het goed is. Dan ben ik verhuisd, heb ik voorlopig geen last van school en is het warm en vakantie. Dat maakt me gelukkig. Daar leef ik maar naar toe… Wat kijk ik daar ontzettend naar uit.

Aan de ene kant gaat het allemaal wel z’n gangetje (school gaat prima, spreek best veel af met vrienden, heb een leuk bijbaantje) maar aan de andere kant is het helemaal chaos. Ik zit best wel in de stress over wat ik na de middelbare wil gaan doen qua studie, waar ik dat dan wil doen, of ik uit huis wil, wanneer ik dan uit huis wil, waar ik ga wonen, wat ik daarna wil gaan doen, of ik een tussenjaar ga nemen, hoe ik daar voor ga betalen, of ik mijn examens ga halen en nog veel meer. Achja :’)

School gaat prima, maar ik heb het ook niet zo druk nu. Bijna mijn bachelor in the pocket. Ik stress wel heel erg over de toekomst; welke master ik ga doen, wat ik later voor werk wil gaan doen etc. Ook lukt het me niet een leuk bijbaantje te vinden en stress ik om geld, aangezien ik op mezelf woon en ik geen stufi volgend jaar krijg.
Op sociaal gebied gaat het erg goed; mijn relatie met mijn vriend is echt top, heb een sterke band met mijn ouders en zussen en heb erg goede vrienden.
Helaas gaat het wel slecht met mijn opa, waardoor ik me tegelijkertijd ook weer kut voel.
Al met al, een beetje dubbel op dit moment…

t gaat zwaar k*t… K STOOTTE ME KLEINE TEEEEEEN :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Maandag beginnen de examens, dus ik stress 'm best hard en doe weinig leuke dingen op het moment. Nog maar drie weekjes knallen en dan hopelijk in juni mijn vwo diploma binnen en los gaan haha :slightly_smiling_face:

Het is echt een achtbaan met de hoogste ups en downs, ik word er moe van eigenlijk. Vaak zijn die hoogte en dieptepunten ook zonder echte aanleiding van buitenaf ofzo.

Succes!! Sowieso voor iedereen die examens, tentamens en toetsen heeft! :grinning:

Wat een geregel allemaal pfff. Dinsdag jarig en moet nog zoveel gedaan worden. :rage:

Dit. Met vriendinnen gaat het geweldig, school gaat redelijk goed ondanks dat ik bijna geen motivatie heb. Maar thuis en in mezelf (dit klinkt stom) gaat t kut.