Hoe gaat jouw leven op dit moment? What's happening?

Heyy,
Ik was wel benieuwd hoe jullie leven nu gaat. Hoe voel je je nu? Gaat het goed of net goed met je? En wat gebeurd er allemaal in je leven?
Ik heb nu vakantie en ben op 9 mei jarig! Dus bij mij gaat het heel goed!

Klinkt goed!
Hier gaat het prima. Ben net gaan samenwonen, heb een fantastische baan als invaller in groep 3 en ben gezegend met fijne mensen.

Leuk! Veel plezier in je huisje en veel geluk samen! Mooi dat het goed gaat.

leuk topic ! :upside_down_face:

ik heb vakantie en ben bezig met kleding op marktplaats zetten, mama is de veranda aan het schilderen, ik heb heeel erge rugpijn van de menstruatie en wacht op die irritante blokker service met die ns vrij dal kaart. Had hem gister al moeten krijgen… maar verder gaat t allemaal wel goed met mij xxx

Fijn, was je er wel aan toe? Owhh dat is minder, hopen dat het snel overgaat! Mooizo!

Dit is een leuk topic!

Met mij gaat het prima, ben zaterdag naar de Efteling geweest en er waren bijna geen wachtrijen. Ik heb nu vakantie en ik ga morgen naar mijn tante in Den Helder om daar een paar nachtjes te logeren :slightly_smiling_face:

2015 begint al een beetje rommelig, naar eigenlijk.
Vriendschap van bijna 12 jaar met een vriendin is abrupt beëindigd zonder dat ik iets heb gedaan/gezegd (waren leugens van haar kant, heel verhaal). Mijn oom is pas overleden, en mijn baan stopt bijna (2 juni loopt mijn contract af).

Dus ja mijn leven is een rommeltje eigenlijk… en hoe ik me voel? Naar maar ik zet gewoon door:)
Verheug me daarintegen wel op de zomer

Ik heb nu 2 weken meivakantie en begin direct daarna aan mijn VWO eindexamens. Daarna heb ik lekker zomervakantie en dan ga ik naar Zweden om daar hele gave dingen te doen zoals mountainbiken, kanoën en klimmen! Verder heb ik net een leuke nieuwe hond gekregen en ben ik ineens best wel verslaafd aan films kijken. Oja, na de zomervakantie ga ik Diergeneeskunde doen in Utrecht en als ik daarvoor niet word ingeloot ga ik Life Science & Technology studeren in Groningen. :grinning: Mijn leven is momenteel best wel heel erg leuk en ik ben er blij mee!

Ik ben vandaag aangenomen op m’n nieuwe opleiding. Ik ben geslaagd voor examen Nederlands met een 7 :grinning:. Ik ben gezakt voor examen rekenen, minder maarja doe je eraan. Ik heb morgen lekker 2 weken vakantie, dan heb ik alle tijd om mijn soort van examen werkstuk te doen. I SHALL PASS ZODAT IK M’N DROOM OPLEIDING KAN DOEN :metal:

Heey wat leuk, ik ga biologie studeren! Ook in Groningen, heb er echt zin in

Verder ga ik in de vakantie waarschijnlijk bij een bejaardentehuis werken, maar ik hoop zo dat ik wordt aangenomen om animatiewerk te kunnen doen op campings. Ik heb net een soort selectieweekend daarvan gehad maar weet niet of ik wel door ben. Anders ga ik nog wat verder solliciteren, maar ik heb sws werk nu dus dat is goed :slightly_smiling_face: En aan dat soort dingen zit ik nu te denken, totaal niet aan mijn examens eigenlijk en daar moet ik me nu echt op concentreren.

Leuk idee!

Met mij gaat het wel prima. Heb afgelopen winter een enorme winterdip gehad en dat is nu volgens mij een beetje aan het wegebben. Verder heb ik volgende week vakantie en ga ik allemaal leuke dingen doen dus daar heb ik heel veel zin in!

Wat een leuk topic!

Ik ben er net weer van paardrijles wat heel erg leuk was. Zaterdagochtend vertrek ik voor een week naar een kindertehuis in Hongarije met een groep van mijn kerk, dus morgen ga ik de laatste voorbereidingen treffen. Heb er heel erg zin in!

Redelijk goed

School: Veel druk, moet verschillende taken afwerken en daarna beginnen blokken voor mijn examens

Liefde: Nare situatie met hem… Heb hem onlangs wat tijd voor mezelf gevraagd want het ging echt niet. We beseffen allebei dat dit momenteel het beste is.

Thuis: Alles gaat goed, mijn zus laatst weekend gezien na 2 jaar (door omstandigheden). Lekker bijgepraat. Ouders sinds de paasvakantie niet meer gezien omdat ik op kamers studeer, maar technologie bestaat he

Ahh leuk! Gezellig, vakantie is zo fijn! Kun je dat soort dingen mooi doen.

Echt?! Dat is echt sneu! Knap dat je dat allemaal volhoud! Hopen dat dingen gauw beter worden. :couplekiss_man_woman:

Spannend, succes alvast met je examens, ik duim voor je! Wauww dat klinkt echt geweldig, jaloers! Ja ik heb ook ineens een nieuwe verslaving aan films kijken gekregen. Klinkt leuk! Jaaa, ik snap dat je blij met je leven bent! :stuck_out_tongue:

Jippie! Goed bezig! Ahh, rekenen, dat is te begrijpen… :wink: Yeahh go gurlll!! Succes, ik hoop dat het lukt! :upside_down_face:

Mooi dat het beter gaat, hoop voor je dat het snel weg is! Ah dat is leuk om naar uit te kijken! Veeel plezier alvast! :upside_down_face:

Mooi zo! Dat klinkt echt leuk! Veel plezier in Hongarije! :sunglasses:

Met mij gaat het prima! In de meivakantie geef ik samen met een vriendin een verjaardagsfeest, dus dat wordt eten, eten en nog eens eten (het is een feest met allemaal bak-dingen).
Er komen een stuk of tien mensen, dus ik ben benieuwd of die allemaal in onze woonkamer terecht kunnen met hun matjes en slaapzakken enzo :cold_sweat: