Hoe gaat dit ooit lukken?

haay,
Ik weet het er zijn al veel topics,maar ik vind nergens iets wat een beetje overeen komt met de mijne.(op één na,die heb ik al uitgelezen maar niet echt geholpen)
Kijk bij mij zit het zo:
Iik zag pas bij ons op school een hele leuke en ook best knappe jongen lopen,en ik dacht mm wie is dat,ik een beetje uitvragen en het schijnt ook een aardige jongen te zijn ik noem hem wel even K,maar hij kent mij dus nog niet echt hij weet me naam volgensmij mij maar meer niet &ik weet wat van hem en nu?
*Hij zit niet vaak op hyves,en op msn soms dus daarop toevoegen heeft niet echt nut,en ik ken hem amper en dan zo blij toevoegen of reageren op iets is zo dom…
*Op school ineens tegen hem aanpraten,dat durf ik niet want ik ben vrij onzeker en daak vind hij me super lelijk,wat overigens goed kan…;p
*Een van zijn vrienden zit wel bij mij in de klas,maar daar kan ik niet echt bij aankomen,want die lult alles door én dan negatief,hij mag mij wel en ik hem,maar via die weg gaat ook niet denk ik.
*voor de rest hebben we totaal andere vrienden(groep).
*Ik zie hem wel af en toe op school,dus dat is geen probleem,maarja waar begin je?
Hoe moet ik ‘contact’ met hem leggen,en ik ben zooo bang dat hij verkeerd reageer,ik ben toch al zon schijterd op dat gebied…
Ohja,ik heb wel ooit vriendjes gehad,hij niet,hij vond wel eerst een meisje leuk maar zij hem niet dus dt is niks geworden ze zijn nou gewoon goede vrienden,dus misschien is hij ook wel heeel verlegen.
*ik kan wel meer over hem te weten komen,via mensen maarja dan gaat iedereen gelijk oordelen en vanalles denken en pff.
*mijn vriendinnen weten hier wel van,ofja 2,en die willen gerust helpen,maar kennen hem ook niet écht,zij zeggen ook: gewoon wat proberen,je hebt niks te verliezen toch? (maarja een blauwtje oplopen is niet zo leuk,gaat meteen de halve school rond…)

dus het zit vrij ingewikkeld.;$
(tips,opmerkingen,eigen verhalen zijn super welkom!!)
(moed opgeven of proberen afwachten of ??)

HELP!
haha.;p

x

Als jij een vriend van hem mag, kun je die jongen een keer iets vragen als die twee jongens met elkaar aan het praten zijn. En dan zeg je bijvoorbeeld op een verlegen manier ‘hoi’ tegen K.

probeer op een bepaalde dag hem zo vaak mogelijk tegen te kome
en dan op het einde van de dag als je hem nog is tegen komt, lach dan naar hem.
paar dagen later doe je t zoals in de films, je loopt er per ongeluk tegen aan ofzo :stuck_out_tongue:

Of op een schoolfeest gewoon tegen hem gaan praten? is misschien wat minder ongemakkelijk dan in de gang

Sorry als er dingen bot overkomen, dat bedoel ik niet zo :grin:
En sorry voor deze kutpost waar je niks aan hebt.

sorreh.

Ik zit in een soortgelijke situatie en ik durf hem ook niet aanspreken :flushed: Heb me voorgenomen om deze week iets te ondernemen maar ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen.

Probeer idd een smoes te verzinnen als K. bij die vriend staat dat jij kent. Iets in verband met school gaan vragen ofzo (bv die les heb je niet goed kunnen noteren en vraag om kopies van zijn nota’s ofzo…). En dan kan je ook hoi zeggen tegen K. en dan heeft hij je al op zijn minst opgemerkt.

Veel succes!

ik weet niet hoor, dit klinkt net als alle duizend miljoen andere topics over jongens

hm, precies 't zelfde probleem hier. hij is ouder dan ik en kent me niet (ik hem wel) twee (vrienden?) kennissen van hem zitten in mijn (oude) klas en daar ben ik best goed mee bevriend. zij weten dat ik J. leuk vind maar zien er niet veel in, bedankt voor de steun dus.

't enige dat zou kunnen is ‘toevallig’ buiten staan als hij gaat roken en dan met m gaan praten, maar dat wordt 'm ook niet denk ik.

als je iets verzint, tell me (: ik vind J. namelijk écht leuk en ik vraag me enorm af hoe ik iets met m kan beginnen haha.

Hmm, eigen verhalen zijn welkom he?

Ik had dit ook ooit. Ik zat in de 2e en hij in de 3e. We scheelden ons precies 1 jaar en 364 dagen, we hadden geen gemeenschappelijke vrienden.
Ik zag hem altijd op school, maar heb nooit echt met hem gepraat
1 keer stuurde ik hem een roosje met valentijn, maar daar was hij niet zo blij mee…
dus dat was ook snel over ;p

maarja, het is ook best moeilijk om met iemand contact te leggen.
MIsschien als jullie dezelfde leerstof hebben kan wel?
Of zo toevoegen op hyves en wachten op een beschrijfwaardig moment en gewoon een keer een krabbeltje sturen met: Hey, was jij die jongen die vandaag bij de kluisjes stond te roken?
alleen dan wat anders. zoiets, is dat niks?
dan reageert hij erop terug en wie weet volgt er wel een gesprek!
en als dat niet gebeurt, weet je ook gelijk dat je er veel moeite voor moet doen om iets uit hem te krijgen

Alvast bedankt voor deze tips,ga er zeker wat mee doen!
Ik ga denk ik morgen proberen hem zo vaak mogelijk tegen te komen(probeer ik eigenlijk elke dag wel hihi) & dan een keer lachen ofzo.
Inderdaad als hij me lelijk vind,tjaa dan vind ik dat natuurlijk $%$^@ maarja,dan is hij het idd niet waard!:slight_smile:
Op hyves toevoegen en krabbelen,mm nee dan liever direct contact(al mijn zelfvertrouwen bij elkaar rapen,en schijt hebben haha!) dus,als ik hem een x heb gesproken dan voeg ik hem wel toe,maar hij zit er serieus 1x in de maand op ofzo…
Zelfde leerstof hebben we niet,hij doet vwo,ik havo,we zijn trouwens wel even oud!;p
&Ik ga die ‘truc’ met even praten met zn vriend ook nog eens uitproberen,dat deed ik vandaag ook en hij stond er bij,dus hij weet wel ik dat besta haha;p

Ik houd jullie wel op de hoogte als er iets boeiends is gebeurd,wat waarschijnlijk niet zo is…(oke lekker optimistisch.)

Heeel erg bedankt allen.!

You go girl!

nou,ik zal even heel kort zeggen wat er is gebeurd:

niet veel…;p
op een paar keer oogcontact na,maar hij is best verlegen volgensmij.
Ik ga via andere mensen proberen meer om hem te weten te komen?
en tjaa geduld…(iets wat ik vrijwel niet heb…hihi)

x

haha succes (: