Hoe ga je om met afwijzing?

Ik ga woensdag een briefje in de tas van mn crush stoppen met m’n nummer. Nou kan het natuurlijk gebeuren dat hij me niet ziet zitten. Oke, jammer, maar wat doe ik dan. Ik werk namelijk met hem en wat moet ik doen als ik hem weer zie. Dat wordt super ongemakkelijk, want ik ben super ongemakkelijk. Any tips?

Briefjes vind ik persoonlijk sowieso geen goed idee, tenzij hij jou al wel leuk vind.

Ik zou gewoon even met hem praten, waarom niet. Zoveel ergs kan er niet gebeuren, right?

kan je niet aan zn nummer komen via via en dan beginnen? en als dat niet lukt persoonlijk doen!
briefje lijkt mij persoonlijk geen goed plan!

success!xxxx

ja sorry ik ga sowieso het briefje doen aangezien ik heel erg verlegen ben en het er anders helemaal niet van komt! Ik vind het reuze meevallen.

het is overigens niet zo’n hoi ik ben verliefd op je briefje maar ik heb gewoon heel casual erop gezet dat hij me een leuke jongen lijkt en dan mn nummer en dan kijk maar wat je er mee doet. :upside_down_face:

Briefje vind ik nog niet zo kansloos hoor, als het maar niet té kinderachtig is… En een afwijzing, tja, dat kan gebeuren, gewoon niet teveel aandacht aan besteden en van het beste uitgaan!

hee, bedankt! Ik neem het risico gewoon, wie weet!

Wel vertellen hoe het afloopt hoor!

Doe ik! Ik vind het zo spannend jezus hé

Als hij je afwijst zou ik veel afleiding zoeken bij vriendinnen, helpt altijd!