Hey, ik weet dat het al best laat is, maar ik moet het gewoon even kwijt, en jullie advies hebben…
Ik was daarnet bij mn vriendje, met wie ik het 6 maanden had. Hij heeft nu eerlijk toegegeven dat hij de laatste maanden niet meer van me hield, maar van iemand anders. Hij was blijven zitten, en kwam dus bij mijn jaar, maar hij is verliefd op een meisje uit het jaar hoger. Zij weet dit nog niet, maar ze zijn hele goede vriendem…
Het doet me gewoon heel erg veel pijn om dit te horen, en ik ben echt helemaal kapot.
Ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan… Het voelt gewoon allemaal nutteloos, en dit gaat vanzelf wel weg, maar hoe hebben jullie de volgende dag weer gewoon je leven opgepakt? Want ik zie het gewoon even allemaal niet meer zitten…
Ik zou even flink gaan janken en dan lekker naar bed toe. Morgen wordt waarschijnlijk een rotdag, kun je beter uitgerust zijn.
Sterkte trouwens man
hm… ja, ik heb ooit ook zoiets gehad het enigste dat ik kan zeggen is: zoek afleiding… ik daccht altijd dat ik geen vriendje weer kreeg als hem blabla, maar ik heb nu de perfecte vriend voor mij! dus mischien moest dit wel gebeuren en vind je over een tijdje je ware;)… het is sowiezo respectloos dat die meer van een ander houd als van jou… je bent vast een leuke meid die zo een andere hunk aan de broek heeft! kop op… er is nog een heel leven voor je!!
dankje ik hoop het… maar helaas helpt het ook niet dat al mn vriendinnen nnu op vakantie zijn… bedankt voor de reacties!
ja dat is wel klote… iig veel afleiding zoeken gewoon lachen om alles be happy!
Sterkte… Ik zou, als ik jou was, eerst een paar dagen feelgood movies kijken, 832437 bakken ijs eten, naar I’m-glad-it’s-over liedjes luisteren en met vriendinnen pratenpraten en praten (:
Als ik eerlijk mag zijn is er volgens mij niet echt iets waardoor je hem sneller zal vergeten, je moet gewoon accepteren dat het een tijdje pijn zal doen, maar ik weet zeker dat je in plaats van deze jongen een 3843284x betere zult krijgen (:
Veel sterkte! Wel balen dat je vriendinnen net nu weg zijn… Kom morgen maar lekker hier je verhaal doen als je je rot voelt en ga winkelennnn! Echt dat helpt
Accepteer dat het pijn gaat doen, laat de pijn toe! Laat je tranen lekker gaan. Maar weet dat het goed komt. Eet lekker veel chocola!
hoezo is dat respectloos? daar kan hij toch ook niks aan doen? Ik vind dat hij het nog netjes oplost door het eerst aan haar te zeggen voordat hij sowieso nog maar iets doet met die ander.
Nah goed, het blijft natuurlijk ontzettend rot dus sterkte ermee en je vind idd wel een beter iemand voor je