Hoe ga je daar mee om

Hallo allemaal,

Wat doen jullie, als je iemand niet kent, maar haar gewoon echt nu al niet mag?
Ik haat niet snel iemand, ik heb niet snel een oordeel over mensen. Ik ben niet zo van ‘‘eerste’’ indruk, want ja mensen kunnen heel anders zijn.
Maar wat, als je nu toch tegen een muur aanloopt en dat WEL hebt!?
Het is namelijk zo; mijn vriend viert binnenkort zijn verjaardag. Maar daar komen dus ook vriendinnen van hem naartoe. Oké geen probleem, ik ken ze alleen allemaal niet, en weet totaal niet wat ik moet verwachten.
Maar van 1 weet ik het al; een vreselijke aandachtshoer.
en ja sorry dat ik haar zo noem, maar dat is ze ECHT!
ze staat op elke foto arogant en van; zie mij!
Ze praat met mijn vriend alsof het haar vriend is, wat ontzettende woede en jaloersheid bij mij omhoog trekt! lees; ik lig er soms een nacht wakker van!!!
En nu, ja je snapt het al, wil ik haar dus echt NIET ontmoeten gewoon. Ben gewoon bang dat mijn voorgevoel klopt, dat ze gwn echt een aandachtshoer is en super arogant.
Nu stel ik me vast vreselijk aan… ;$ maar echt ik zit er wel mee.
Ik zal dus ook wel gewoon normaal doen, want een grote mond heb ik niet en ik doe altijd normaal, tegen iedereen. Maar toch maak ik me druk, dat ik haar totaal niks vind en me er dood aan ga ergeren…

• sorry ik moest dit toch ook echt even van mij afschrijven *
  • en sorry als het verkeerd staat, ben nog niet zo thuis op girlscene *

Heb het er met je vriend over.

Heb je haar nog nooit echt ontmoet dan, alleen op foto’s gezien? Dan kun je denk ik het beste afwachten tot de avond van de verjaardag van je vriend zodat je haar kan ontmoeten, en als ze dan echt zo blijkt te zijn als jij nu denkt praat je gewoon niet al te veel met haar die avond toch? Er zullen vast genoeg wel aardige mensen zijn =)

Juist door haar te ontmoeten kun je haar er van overtuigen dat je veel hoger staat dan zij en ze misschien zich normaal moet gaan gedragen rond jouw vriend.

Tenminste, zo zie ik het. En verder zijn er vast allemaal mensen die wél leuk zijn.

fluuffy ; achja mijn vriend weet onderhand wel dat ik het niet leuk vind dat hij zoveel met meiden omgaat…

blowmeaway; jaa alleen foto’s en gesprekken die ze heeft enzo met mijn vriend, via twitter. En er zullen indd wel mensen zijn die wel aardig zij haha ;p mrja ik zit me weer lekker druk te maken :stuck_out_tongue:

scrumptious; daar heb je eigenlijk wel een punt! :stuck_out_tongue: Dus dat zal dan vast ookwel helpen als ze zo is.

Ik zou gewoon doen zoals je altijd doet, aardig dus, en lekker laten zien dat het JOUW vriendje is

Meid, ik begrijp je volkomen! Ik heb precies hetzelfde bij mijn vriend. Hij maakt het alleen nog erger, want hij verdedigd die meiden tegenover mij wanneer ik hem probeer duidelijk te maken dat ik zo’n meid echt niet mag.
*irritatie!*

OT: sorry, maar ik kan je hiermee niet helpen, want ik heb een soortgelijk probleem (’:
Sterkte! <3

oh ben dus niet de enigste. achja medegenoten mogen ook zich hier melden hoor :’)
echt vreselijk is dat hea.
Nouja ik zeg maar niet dat ik haar niet mag, dat zal die vast niet zo leuk vinden om te horen ;$ haha

Hahaha ja precies!
Gewoon right in her face (:
Achja, weet ze wel meteen waar ze aan toe is toch? Duidelijker kan je het niet brengen :stuck_out_tongue:

dat vind ik eigenlijk een heel goed punt, daar had ik nog niet aan gedacht :stuck_out_tongue:

haha jaaa dat wel ;p

Euh, wat?
Ooit al gehoord van het voordeel van de twijfel?
Je gaat er gewoon naartoe en je ziet wel hoe ze is. Valt ze tegen? Negeer haar en praat met andere meisjes. Valt ze, buiten alle verwachtingen in, wel mee, dan praat je er wel mee.

Hoe moeilijk kan het zijn… Ik snap echt niet waar je je druk om maakt. Ik weet niet hoe jij op foto’s staat, maar als iedereen elkaar daarop zou beoordelen…

Nouja aan iedereen die ik het heb gevraagt vind haar zo op de foto staan :’)
En tuurlijk, ik zeg al; ik geef vaak iedereen de voordeel van de twijfel. Haar nu ook, al heb ik er een hard hoofd in.
En natuurlijk doe ik gewoon normaal. :slightly_smiling_face:

idd
laat dr dat maar eens zien! haha

Ik snap wat je bedoelt, ik had dat eerder ook met een meid, alleen kende ik die meid dan wel, maar niet echt op een vriendschappelijke manier…

Je kunt haar ook gewoon ontmoeten, en ermee praten. misschien is ze wel heel aardig, en zodra jij ineens vet aardig terug doet, en duidelijk laat zien dat het jouw vriendje is ( voor haar gezicht zoenen met hem en aan hem zitten) en je praat dan weer gezellig met haar, misschien worden jullie wel vriendinnen, of vriendelijke kennissen hoe je het maar wilt noemen :stuck_out_tongue: en zal ze niet meer flirten of wat dan ook bij jouw vriendje, want dan zal ze zich schuldig voelen tegen over jou… Tenminste, als ze ook maar iets snapt van de regels bij meiden, je raakt andermans vriendje niet aan, al helemaal niet als je bevriend bent met de vriendin ervan…

Gaat ze dan nog zo door, ja harder aanpakken… Die meid waar ik het over had in mijn situatie werd ik vriendinnen mee, ik vertrouwde haar op een gegeven moment, maar ze flikte uiteindelijk toch iets… ik heb haar gewoon recht in dr gezicht keihard bedreigt, en dan wordt ik ook echt woest en kan ik iemand wel echt iets aan doen… meerdere keren hard bedreigt dat ik stoeprandje zou gaan spelen met haar gezicht, oke is misschien erg, en agressief, maar ze had dan ook iets behoorlijkss geflikt XD maar nu, zelfs nu het uit is met mijn toenmalige vriend, durft zo geen stap in zijn richting meer te zetten… of zelfs tegen hem te praten.
Wil je niet bang maken, want meiden zoals deze zijn ze niet allemaal… deze is bij niemand te vertrouwen en heeft dan ook geen enkele vriendin intussen meer over… dus een redelijk extreem geval…

succes!