Hoe ga ik op hem af?

Hee meiden,

Ik heb al heel lang een crush op een jongen die sinds vorig jaar van mijn school af is. Hij is echt heeeeel leuk. Ondanks dat hij nu dus al van school af is zie ik hem nog best vaak in een café waar hij vaak is. Ik ga vanavond dus weer naar dat café met een vriendin en ik verwacht dat hij er dan ook is… het punt is… ik ken hem niet… Hij zit daar altijd aan een tafeltje met vrienden en ook vaak met meisjes erbij. Ik vind het zo awkward om dan op hem af te stappen als hij al met allemaal mensen zit… Bovendien is hij 19 en ben ik pas bijna 16…

Hoe moet ik op hem af gaan, of in contact met hem komen want ik wil hem heel graag leren kennen!!

Gaat hij vaak naar de bar om drinken te halen? Ga bij die bar staan en spreek hem aan terwijl hij wat wil gaan bestellen?

Nou ik zie hem dus echt bijna nooit bij de bar… hij blijft altijd zitten, behalve als hij het cafe in/uit gaat… zooo irritant.

uhmm, lastig! miss oogcontact maken? en het leeftijdsverschil is klein hoor.

ik zou gewoon op hem afstappen wat heb je te verliezen ??
of voeg hem eerst toe op facebook , hyves
en bijvoorbeeld ik vind leuk klikken op ze foto bij facebook
dan valt hij dat op en de volgende keer maak je contact met je ogen of lacht naar hem who knows
en bijvoorbeeld kan je zeggen via prive bericht "hee , zag ik jou naar daar en daar zitten ‘’ en zo komt er echt wel een gesprek en dan kan je altijd op hem afstappen daarna

hoop dat wat helpt succes girl !!

Als je hem kan toevoegen op facebook en hyves kies dan sowieso voor facebook, facebook is wat netter, wat serieuzer. Je kunt oogcontact methem zoeken, en dat dan wat vaker doen, je hoeft niet meteen de eerste avond toe te happen, hou het spannend.