Hoe ga ik hem vertellen dat ik hem leuk vind?

Eigenlijk vind ik het doodeng om te zeggen, maar ik vind hem écht heel leuk. Het is gewoon zo irritant dat ik hem op school bijna niet zie, soms echt maar een klein stukje van de pauze. Dus van het flirten met oogcontact komt ook niet veel van, iemand daar nog andere suggesties voor? Hij heeft vorige week tegen een vriendin van mij, wat zijn buurmeisje is - gezegd dat hij mij ook leuk vind enzo. We hebben dinsdag afgesproken, gisteren dus. Toen is er verder niks gebeurd, alleen een beetje gepraat. We zijn allebei echt best wel verlegen, dus van het praten nja kwam gisteren wel wat losser maar op msn praat ik vaak met hem en ik sms ook veel met hem. Maar hoe ga ik dat hem vertellen, gewoon dat ik hem leuk vind dus?

Gewoon doen! Spreek nog eens af, en zeg het hem dan :wink: veel succes! x

via sms?

nou vertel, wat zou jij dr in zetten hahaha

ehm misschien vaker met hem afspreken? als hij al heeft verteld dat hij je leuk vindt, dan is er denk ik niet zo een grote kans dat hij ineens iemand anders leuk vindt. Eigenlijk denk ik dat de rest vanzelf komt, als jullie vaker afspreken kan je misschien beetje flirten enzo, gewoon laten weten dat je hem leuk vindt ^^’. Je hoeft niet persé te zeggen: “Hey, ik vind je leuk!” of zo.
ehm, verder succes er mee ^^

Ik zelf heb het via sms gedaan maar dat zelfs was moeilijk hij smsde maar niet terug bijna een dag later pas… dan voel je je wel kut.

Maar als ik dat geweten had had ik wel met hem afgesproken

gewoon zeggen op een subtiele mannier.

waarom spreek je niet nog een keer met hem af. wanneer jullie afscheid hebben genomen en hij net zijn rug keert naar je zeg je ‘ik ook…’
waarschijnlijk vraagt hij wat je bedoeld en dan zeg je ‘ik vind jou ook leuk’. dat kan nog wel eens leuk aflopen haha (:

ik vind btw face to face persoonlijker dan smsje.
Dat komt heel anders over.

Ik zou het proberen face to face te zeggen, ook al is dat nog zo moeilijk. Via sms ofzo zie je zijn reactie niet en weet je niet of hij het gelezen heeft of niet.
Als ik jou was zou ik nog eens een keertje afspreken met hem en het hem dan vertellen :] dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent.

haha leuk!

Of als je het liever via sms doet, en jullie zijn beide verlegen, kun je ook heel bescheiden zeggen; "Stiekem vind ik je wel een beetje leuk :blush: "
Zoiets, is bescheiden, schattig, en dan begrijpt ie het wel meteen :stuck_out_tongue:

Je zult het op een gegeven moment toch wel moeten zeggen, anders zul je nooit weten of het wederzijds was. En is het misschien wel een gemiste kans.

Of stuur gewoon een smsje met ’ ik vond het gezellig dinsdag, doen we het binnenkort nog eens over?’

^dat kan hij ook vrienschappelijk opvatten, ik bedoel, dat zeg ik ook wel tegen vriendinnen en vrienden. Denk dat als ze het hem echt wil laten weten, dat het toch iets duidelijker moet.