Hoe ga ik dit vertellen..

Kvond een jongen leuk hij ging mij na dat hij er achter kwam heel lief smsen en whastappen … Maar nu vind ik hem niet meer leuk… Hij blijft me met kus smileys ect whatsappen ect…ik heb hem knuffel beloofd(ik ben iemand die niet zo van knuffels geven houd alleen soms maar) omdat hij foto van zn sixpack stuurde … Hij wilde er iets voor terug maar nu vraagt hij telkens waar en wanneer… Ik wil gwn knuffel geven en klaar geen heel speciaal iets van maken… Hoe ga ik zeggen dat ik hem niet meer leuk vind en liever vrienden blijf zonder hem te kwetsen…:face_with_raised_eyebrow:

Ik wil niet lullig doen, maar dit is al de 3e topic in 3 dagen ofzo dat je aanmaakt. Héél irritant. Plaats alles in het lucht je hart topic alsjeblieft!

idd en gewoon zeggen dat je hem meer als vrienden ziet

Gaap. Kunnen mensen hun eigen problemen niet meer oplossen?

Als je van hem af wil moet je dat tegen hem zeggen. Als hij je een foto van z’n sixpack stuurt zeg je ‘godverdomme wat is dit nou? ik heb geen zin in naaktfoto’s van jou’. Zoiets zou ik tenminste zeggen als een random iemand mij sixpack foto’s zou sturen.

Een ander ding is dat je hem nog wel verliefde aandacht geeft. Zeg gewoon ‘nee. je krijgt geen knuffel. doei.’

Wat een lullige reacties!
Een forum is er om topics te plaatsen!
En blijkbaar lukt het dit meisje inderdaad niet om het zelf op te lossen.

On topic:
Ik zou hem geen knuffel geven, want dan zou je dat tegen je zin in doen!
Je moet goed naar je gevoel luisteren en hier niet tegenin gaan.
Eigenlijk manipuleert/chanteert hij jou nu onbewust door te zeggen:
“als ik mijn sixpack laat zien, geef jij mij een knuffel”.
Dit zegt hij vast niet letterlijk zo, en waarschijnlijk denkt hij jou er ook een plezier mee te doen omdat hij denkt dat jij hem leuk vindt.
Ik zou het tegen hem zeggen.
Zo te horen spreken jullie nu alleen via whatsapp?
Dan kun je het best via whatsapp zeggen.
Als jullie ook in het echt praten dan zou ik het in het echt zeggen.
Succes en luister naar jezelf!

Kom op zeg! Zeg het gewoon, hoe makkelijk is dat?