hoe ga ik dit ooit aan mijn vriendje vertellen?

hee,

ik heb al een tijdje met een jongen,
en we willen graag verdergaan
alleen er is een probleem
ik heb erge opvulling/ soort van siliconen
hoe ga ik dit ooit aan mijn vriend vertellen…

dankje x

First world problem.

Gewoon zonder die dingen lopen? Nergens voor nodig.

“hey *naam vriendje* ik heb erge opvulling/ soort van siliconen”

Tsja, eigen schuld. Je zult het hem moeten vertellen hè, of je had ze überhaupt niet moeten dragen. Normaal is mijn antwoord bij dit soort dingen “Het is je vriendje, hij vindt je toch wel mooi zoals je bent”, maar ik vind dit toch wel heel falend aangezien jij je dus al die tijd ánders hebt voorgedaan…

“Gefopt.”

Die opvulling niet meer gebruiken?
Als die jongen het alleen daarom doet is hij je niet waard, hij neemt je vast om wie je bent, met of zonder die opvulling.

die opvulling niet meer gebruiken.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar even serieus: je hoeft hem toch niks te vertellen? Als beha uitgaat, gooi je 'm gewoon paar meter weg :'D

:stuck_out_tongue:

Hoe oud ben jij…

Gwn steeds minder gebruiken totdat je het niet meer gebruikt want is indd nergens voor nodig. Het zou je vriendje niet uitmaken hoe groot ze zijn, hij moet maar blij zijn met wat ie heeft.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ja, gewoon eerlijk vertellen of niet en dan komt hij er wel achter tijdens de seks…

idd ik heb ook maar een handjevol maar dan zegt mn vriend: Ik heb toch niet meer dan 2 handen? Wat moet ik met de rest? :slightly_smiling_face:

ik denk dat je die opvulling niet meer moet kopen, want zo krijg je er alleen maar meer problemen van… als je er nu gewoon mee stopt en het hem eerlijk verteld is het beter dan dat je er nog mee wacht…
vertel hem gewoon eerlijk dat je er mee zit en hij moet er gewoon begrip voor hebben !
je bent er blijkbaar erg onzeker over je borsten… moet je later of ik weet niet hoe oud je bent een borst vergroting nemen ben je daar ook van af !
maar als ik jou was zou ik die opvulling niet meer dragen of dat het niet echt zo erg opvalt…

mijn vriend zn handen zijn mooi gevuld ;$ haha maar ik draag ook push ups, dat weet ie, vind ie niet erg.

wat is er zo erg aan een push up bh? :blush:

zeggen of neit meer gebruiken

Waarom? Je bent 14… Dan groeien ze toch nog lijkt mij?

Dragen zo veel meisjes dat niet wel eens, omdat het soms gewoon mooier staat of fijner zit? Ik begrijp je gevoel wel, maar ik denk niet dat hij het raar zou vinden of er iets over zou zeggen, dus ik zou het ook niet aankondigen. Mocht hij het wel raar vinden, moet hij daarbij zichzelf aankijken en niet jou, aangezien hij je maar zult moeten accepteren, net zoals jij moet doen.