hoe ga ik dit doen?

-

Je kan inderdaad gewoon een onschuldig berichtje op facebook sturen. Als hij leuk terug praat, vraag je op een gegeven moment zijn nummer. Als hij niet leuk praat, dan niet. Je zegt het zelf al: je gaat naar een andere school dus dan kan je hem makkelijk ‘vergeten’.

Wat hier boven staat dus.

Ik zou gewoon inderdaad een gesprekje beginnen. Begin gewoon zo ‘‘Heey alles goed?’’
‘‘Nog wat leuks gedaan deze vakantie?’’
Probeer interesses in hem te tonen. Ik snap dat je het eng vind om te zeggen dat je hem leuk vind, maar probeer het gewoon en niet gelijk van ‘‘Ik vind je leuk’’ Maar begin eerst gewoon met kleine gesprekjes en bouw het zo langzaam op.

Succes!

dit is écht precies wat er bij mij aan de hand is !!
ik heb een half jaar geleden ook met een jongen gezoend die ik nu eigenlijk echt heel leuk begin te vinden. hij zit niet bij mij op school, maar ik zie hem wel vaak tijdens het uitgaan. hij heeft geen facebook, twitter en vgm zelfs geen whatsapp… maar wat het nóg lastiger maakt… hij heeft een soort van vriendin. k u t.
toch wil ik graag contact met hem… pff lastig.
hoe staat het bij jou ?

Flirterig doen via whatsapp werkt altijd

ik zie hem dit weekend sowieso tijdens het uitgaan en ik wil contact met hem. maar hoe ? ik heb echt geen idee hoe ik dit aan moet pakken… hoe kom ik flirterig over ?