Hoe ga ik dit aanpakken?!

Ik zat dus eventjes te kijken op hyves of er nog leuke jongens hier woonde en jawel hoor, een super knappe jongen die precies aan mijn eisen voldoen. Ik had gereageerd op zijn foto en zijn msn gevraagt. We hadden een gesprek, best gezellig maar niet spectaculair. Daarna hadden we nog 2 gesprekken en eerengister weer een hele lange die wel wat beter was. Maar mijn probleem is: HIJ BEGINT NOOIT! Ik moet altijd beginnen en zo krijg ik het idee dat hij me op het gegeven moment irritand gaat vinden of me niet meer moet. Ik wil ook tsja, ik wil niet dat we alleen vrienden worden maar misschien ook wat krijgen. Nou kan je liefde niet afdwingen en dat weet ik zelf ook wel. En misschien kunnen we een keertje afspreken maar ik ben bang dat hij het te vroeg vind. Iemand nog tips? Ik heb z’n nummer wel maar hij smst niet terug. Men ik voel me net een stalker! :O!!!

Ik zou als ik jou was niet te hard van stapel lopen, zoals je zelf al zegt heb je hem via hyves opgezocht… Misschien probeer je het toch een beetje af te dwingen :stuck_out_tongue_closed_eyes:
ik zou in ieder geval nog gewoon lekker door blijve kletsen en wie weet begint hij dan vanzelf over afspreken.

Succes

Dat probleem heb ik nou ook áltijd! Jongens beginnen nooit met praten, dan voel je je net een stalker. Maar in jou geval loop je inderdaad wat te hard van stapel. Je kent hem via hyves, hoe betrouwbaar is dat? Ik zou eerst gewoon nog even afwachten, misschien heb je wel totaal het verkeerde beeld van hem.

Oja, en je kunt best een keer vragen of hij je sms nog heeft gehad.

Gewoon rustig aan! ik zou in ieder geval niet meer initiatief tonen, want anders ga je echt achter hem aan lopen en ik denk niet dat dat je bedoeling is.

hihi ik heb ergens gelezen dat mannen/jongens er niet mee bezig zijn wie het gesprek begint! Vaak zijn ze zo druk bezig op internet dat ze niet kijken wie er online komt. Maar is het niet en beetje raar iemand op msn toevoegen die je nog nooit in het echt gezien hebt? :zipper_mouth_face:

Bedankt voor jullie reactie’s!
Ja het is inderdaad raar dat ik hem van hyves ken maar zo heb ik ook nog meer leuke jongens waar ik later wel mee gezoend heb enzo leren kennen. Hij woont bij me in de buurt en kent veel vrienden van mij. Maar ik tsja, als ik te hard van stapel loop, hoe kan ik er dan voor zorgen dat hij me leuk vind? En ik wil er zelf ook achter komen of ik hem wel leuk vind. Maar mennn wat is die jongen leuk. :frowning_face: Pff iemand nog tips hoe ik dit kan oplossen?

Oohja, eventjes dat jullie jullie niet vergissen, hij woont in dezelfde buurt he. Dus niet dat ik iemand die aan de andere kant van Nederland leuk vind haha.

haha dat heb ik anders zelf ook heel vaak :’]

up

haha dit is zoooohard herkenbaar he xD
HIJ begint ook nooit bij mij…
en dan voel ik me heel stalkerig.
maar ik zal 'm gewoon soms eventjes met rust laten,
vind hij misschien wel fijn.
en als hij dan toch met je wil praten, zal hij wel beginnen =)

Hmmm weet je, je hebt HELEMAAL gelijk!!

Als vrienden van jou hem kennen, licht je toch 1 iemand in en vraag je of ze even willen zeggen als ze met een clubje afspreken en hij ook komt. Zie je hem meteen in het echt (en kan je iets zeggen van: heeee, jou herken ik van je hyvesfoto!).

Maar niet elke x een gesprek beginnen, ik zou me daar echt aan ergeren. Ook niet hem dood smsen, je ziet vanzelf wel wanneer/of je iets terug krijgt. Ik zou zeggen; zorg dat je hem eerst ziet voor je verder gaat met “contact” zoeken. Misschien is hij in het echt heel anders dan je denkt!

haha mooi!
tjah, ik zit in ongeveer dezelfde situatie vandaar.
ik had dus ook een x ik dacht,
ik zeg gewoon niks
en na een dik kwartier, zei hij gelukkig wel wat =)

Haha maar… hoe kan ik dan met hem afspreken volgens jullie? Want ik las dat iemand zei dat ik hem beter in het echt eerst kan zien. Want ik bedoel: ik zie hem nooit tenzij ik met hem afspreek. En dan moet ik weer contact leggen hahaha

Iemand?

up.

upje dan maar. ik denk dat veel meiden wat hebben aan dit topic!