beetje rare titel :’)
maareh,
ik heb dus een iphone, en ik wil plaatjes van google of hyves ofzo op mn iphone zetten via mn iphone,
dus als ik bij de foto ben op internet, hem kunnen opslaan.
weet iemand of dit kan, en hoe het moet?
ik weet niet zeker, maar ik dacht, op dat plaatje drukken en dan zeg maar je vinger er een tijdje opleggen, dus zeg maar ingedrukt houden:P
even proberen.
–
werkt niet :’)
ja, inderdaad, op het plaatje drukken en dan vasthouden! en dan krijg je een aantal opties; afbeelding bewaren
hoelang, want ik kreeg dat niet volgensmij.
edit; nee, hij doet dat niet bij mij?
Anders kun je ook een ‘print-screen’ maken van je beeld? Dat ronde knopje en knopje voor toetsenblokkering, tegelijk 1x indrukken.
eh…5 seconden ongeveer? en lukt het ook niet als je het iets langer probeert?
maar dan heb k een printscreen, en k wil me foto, niet heel het beeld :’)
ik heb het even zelf geprobeerd. je moet twee tellen je vinger op het plaatje houden. zorg wel dat je het volledige plaatje hebt en dus niet de voorbeeld van de voorbeeldpagina.
Bij mij lukt het trouwens wel als ik met mijn vinger een paar seconden op de afbeelding druk. Dan komt er bewaar afbeelding, kopieer en annuleer te staan?
google lukt wel, maar via hyves lukt het niet bij mij, en bij jullie?
Op Facebook kan ik ook geen plaatjes opslaan, heel raar. Zelfs niet foto’s van m’n eigen profiel ¬¬
werkt dit ook met een ipod touch x]
oke i’ll try
Facebook/ hyves komt waarschijnlijk omdat het persoonsgebonden is. dus geen kopieerrecht.
met mn oude mobiel kon ik wel gwn vn hyves halen?
Met mij lukte het niet eens bij de mail, maar dan met ipod touch. Maar ik had wel gehoord gewoon indrukken ;o.
ong. 5 seconden ingedrukt houden en dan staat er opslaan als het goed is…
voor hyves moet je niet via de hyves app, maar gewoon via internet denk ik ?
jaaaa. (: