Hoe flirten jullie?

dus hoe laat jij die jongen merken dat je hem leuk vind? hoe flirten jullie ?

Gewoon, eh dat gaat haast vanzelf.

Ik zoek vaak oogcontact en als hij mij dat teruggeeft geef ik hem een lief lachje en meestal komen ze dan op me af voor een leuk gesprekje

Ik flirt eigenlijk niet, omdat ik een beetje bang ben voor afwijzing.
Klinkt misschien apart, maar het is wel zo. :stuck_out_tongue:

Maar soms als je in een gesprek bent ofzo wel gewoon een beetje lachen om zijn grapjes en wat oogcontact zoeken, maar niet voordat je met diegene praat.

Gewoon mezelf zijn, en oogcontact maken en als je dan oogcontact hebt moet je hem langer aankijken!

Grapjes maken, haha bijv even zn arm aanraken , vaker oogontact en verder gewoon doen zoals k normaal ook doe

ehm, of ik het goed doe weet ik niet, xD

maar ik kan (al zeg ik hetzelf) heel mooi lachen. Ieder geval, dat denk ik, want sinds mijn beugel eruit is en ik gewoon heel vaak lach merk ik dat anderen zich altijd heel liefjes gaan gedragen tegen me dus. (:

hoe dan ook, ik lach erg veel, en oogcontact. Dan zie ik meestal wel dat een jongen even in mijn ban is haha

Ik vind het leuk om oogcontact te zoeken, dat vind ik altijd zoiets mysterieus en interessant, haha. En als ik niet echt verliefd op hem ben zodat ik wel normaal met hem kan praten, doe ik gewoon heel aardig, of zo.

Ik denk dat het vanzelf gaat, soms denk ik wel van oeps die opmerking kwam er te fliterig uit.

Meestal gewoon oogcontact, lachen zulk soort dingen gewoon contact zoeken :wink:

Uhmm, ik zou het niet kunnen omschrijven. Gaat automatisch eigenlijk :’)
Veel lachen en oogcontact zijn wel belangrijk.

OHJA
En blijf een beetje mysterieus. Meisjes die zichzelf (letterlijk) direct open en bloot geven, zijn niet bepaald interessant voor langer dan één avondje.

daar moet ik echt aan werken,
mijn crush zegt telkens: waarom kijk je zo boos!

oogcontact maken, lief lachen en dan wegkijken, en dat een paar keer.

oog contact maken, een leuke lach & als ie lang genoeg blijft kijken een knipoogofzo :grinning:

Eh niet :’) Ik doe niks wat ik normaal niet zou doen.

“Hey lekkertje, mag ik je paaltje even voelen?” :smirk:

Ik flirt niet meer omdat ik een vaste vriend heb, maar oogcontact werkt sowieso.

omg hihi

Ik dacht dat ik de enige was die die openingszin gebruikte

Ik zeg altijd dingen waarvan ik weet dat hij iets terug gaat zeggen…
Bijvoorbeeld: Ik kan niet slapen