Hoe flirt jij?

Nou, de titel zegt al genoeg lijkt me! Ik weet hier namelijk niet veel/niks van :anguished:?
Op dit moment vind ik niemand leuk dus is het geen probleem, maar als ik wel iemand leuk vind weet ik niet wat ik moet doen.

oogcontact zoeken en dan lief lachen? of hem expres aanraken als je met hem praat etc.

verder heb ik er niet zo veel verstand van heb al 2 jaar een vriend en daar hoef ik niet echt meer mee te flirten ahha.

Hier zijn al zoveel topics over…
Maar goed, lief lachen, grapjes maken, oogcontact, lief zijn, enz.

gewoon veel naar hem lachen! en misschien op msn tegen hem praten of op zijn hyves reageren? zodat je een beetje opvalt bij hem?

Haha maakt niet uit. Ik had pas een keer een heel verhaal getypt en gepost in zo’n flirttopic, even opzoeken… ja hier heb ik het:

Complimentjes geven helpt altijd! Al moet je natuurlijk niet te ver doorslaan en overdrijven.
Maar jongens vinden het echt leuk om complimentjes te ontvangen, het streelt hun ego. En ze onthouden je beter.
Gewoon iets simpels als, ‘leuk vest heb je aan’ of ‘wat zit je haar tof’ o.i.d, het moet wel gemeend zijn en ze zullen je echt leuk vinden!

Wat ook werkt is lief zijn, interesse tonen, als hij bijv. gewerkt heeft: ‘lekker gewerkt? was het druk?’ en als hij dan reageert met ‘ja het was echt druk’ dan moet je daar in meegaan, dat je met hem te doen hebt.
Jongens houden wel van klagen en zeggen dat ze het o zo druk hebben, en als je daar een beetje in meegaat dat vinden ze fijn.

Als je met een groepje jongens staat waarbij hij ook staat, geef hem dan vooral speciale aandacht. Lach ook met andere jongens, praat met ze, maar doe net wat liever en leuker tegen je crush. Hij zal dit opmerken en zich gevleid voelen! Hij zal zich speciaal voor jou voelen.

Maak hem nooit het mikpunt van flauwe grapjes tegen zijn vrienden! Niet leuk!
Hij vergeeft dit je nooit. Hemel hem eerder op waar zijn vrienden bij zijn, dan hem naar beneden halen.

Lach lief naar hem. Lach hartelijk om zijn grapjes. Niet te overdreven natuurlijk. Geef hem aandacht, maar niet to much. Als hij online komt op msn, wacht dan even 5 minuten en ga dan tegen hem praten. Bedenk dat je niet altijd op msn met hem hoeft te praten. Je kan jezelf ook op afwezig zetten en na een poosje offline gaan. Volgende online gesprek op msn kan je hem wel aanspreken. Zo blijf je een beetje spannend, en niet te claimerig.
Jongens rennen weg van stalkerig gedrag!! Sms hem niet altijd gelijk terug nadat hij gesmst heeft, wacht soms gewoon een paar uurtjes en reageer dan. Zo blijft het spannend. Jongens houden van jagen. Ze willen moeite voor je doen.

Leuke date gehad? Wacht tot hij uit zichzelf smst na een date, in plaats van jij zelf.
Het geeft jou bevestiging dat het van zijn kant komt, en wat voelt nou beter op dat moment? Een reactie op jou smsje, of een smsje geheel uit zijn eigen initiatief?

~~

Hoop dat je er wat aan hebt :slightly_smiling_face: Succes!

Up(L)

• Oogcontact
  • Niet praten totdat -ie zelf naar mij toekomt. Dit duurt van 2 tot 6 weken.
  • Heel lief kijken en ik word vanzelf verlegen, dus dat is mooi meegenomen ghehe.

That’s it.

Niet. Ik laat het flirten een beetje over aan vriendinnen, ik verpest alles toch alleen maar… xd

Haha ik was heeeeel klunsig in het begin
maar toen ik nog geen vriend had, deed ik het zo:

• Lief lachen
  • Om de 5 minuten naar hem kijken
  • Heel dicht langs hem lopen
  • en dan?.. beet

(Nja soms dan XD haha)

Zonde zeg! Want jou vriendinnen kunnen toch niet voor jou flirten… Met een beetje oogcontact en lief lachen verpest je niets.

Nee hoor, meestal als ik dat soort dingen laat doen door vriendinnen, gaat de jongen in kwestie mij niet uitlachen…

same here; gewoon lief lachen en lachen om zijn grapjes.
Ook z’n hand aanraken tijdens een gesprek en een beetje op mn lip bijten (niet zo dat het bloed eruit begint te stromen maar gewoon een x’tje zachtjes bijten dat vinden ze sexy ahaha)

hee :smirk:

hahahahah grapje

how YOU doin’?

Ik snap het even niet… waarom zou een jongen jou uitlachen als je ‘voorzichtig’ zou flirten…?

Ik word nooit uitgelachen want ik flirt alleen als het van twee kanten komt, wel zijn jongens die het initiatief nemen een stuk leuker om mee te flirten, want dan voel je jezelf niet zo zeurderig. Ik heb ook wel s hard-to-get gedaan en dat werkte bij mij ook haha -x-

upje

Kijk gewoon eerst of je bij de persoon met wie je wil flirten enige kans daarin hebt en dan kan het niet fout gaan.
Je moet wel een beetje lef vertonen. That’s all.

als je met hem praat moet je in zijn ogen kijken. das leuk XD

ik open mijn mond, en lik mijn boven-tanden en kijk de jongen in kwestie zwoel in de ogen waarbij ik met mijn wenkbrauwen wiebel.